Gå til innhold

Usikker tid


opsi fødeklar

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig glad for å være gravid, men syns denne perioden er slitsom og usikker. venter på å begynne å blø og blir mistenksom med en gang symptomene gir seg litt. Har mistet før, i 17 uke, og er så redd for dette.

Åssen klarer dere takle den usikkerheten de første månedene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff ja d er ikke lett,du får prøve å slappe av,vet ikke annen råd,jeg blødde litt forrige svangerskap også,men d var helt normalt...denne gangen har jeg jo trippel grunn til uro,men vi må bare tro att allt går bra,ta godt vare på deg selv,gjør ting du liker,og kos deg.Klem fra av og til urolig,men hoppende glad:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har helt rett i at det er en usikker tid. Selv har jeg roet meg ved å ta en tidlig UL (uke 6 eller 7) slik at jeg kunne se at hjertet slo. Dette roet meg ned sånn at jeg kunne nyte graviditeten. Var på oppfølgings UL i uke 10 og den viste at det var et lite foster som lå å vinket til oss og alt var fint. Så jeg lever som normalt (sluppet lett unna det med symptomer) har like mye energi som før og bare koser meg. Jobber for fullt og driver med de samme hobbyene som jeg gjorde før. Har foreløpig ingen mage så her går det i de vanlige klærne. Tror nok det tar litt tid før jeg får noe til mage for jeg er ganske lang (180). Jeg glemmer til og med at jeg er gravid av og til.

 

Syntes det var mye greiere når jeg passerte uke 6 for da ble det jo bare kortere og kortere til 2. trimester. Nå er jeg 11 uker på vei og har kun en uke igjen til jeg tipper over til neste trimester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke ti nå og lurer litt på å ta en ultralyd for å roe ned.:) Heldigvis så nærmer det seg 2 tri. Jeg har jo enormt vonde pupper, og det må jo være et godt tegn. Så har jeg til og med en følelse om at det er fler. Grunn er at jeg aldri har hatt nok hcg til å teste positivt på tester før ( jeg har tre barn), men denne gangen var den positiv samme dag som mens skulle vært her. knall positiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...