Gå til innhold

Bim-treff i Ålesund 24oktober

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

kjempekoselig at vi ble så mange i går.... ;-)

Har reservert samme bord til onsdag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så bra at du/dere har satt opp nytt treff.

Har ikke hatt anledning til å komme de siste gangene. Har vært på kurs her og der. Tirsdag var jeg forresten på ammekurs. hehe. Veldig greit å få med seg:)

Jeg kommer i hvert fall! :)

Skrevet

Heisann!

Er helt enig i at det var kjempekoselig at så mange kom på sist treff. Kjempekjekt å gå på slike treff. Eg kommer iallefall:-)

Skrevet

Heisann girls,

i dag er d termin for ei som virkelig er fødeklar ;-) La oss alle krysse fingrene for at "lille Mia" kommer i dag......Tji-hi.......

T

Skrevet

Yeah Pc`en endelig tilbake:) Kommer på onsdag jah.. noen som har hørt noe fra Malin??

Skrevet

hei,

ja, snakket sammen i går, da var ingenting skjedd, la oss håpe natten har brakt mer enn søvn med seg ;-)

Skal du forresten på trening i dag? Jeg kan ikke, må ta d m ro, kiipt, for liker godt å være der. Må vell gjøre knipeøvelsene heime på sofa`n.

T

Skrevet

Gratulerer til sol71 som har fått ei lita datter:)) Det må vi feire på onsdag!! Går ikkje alltid slik vi tror det skal gå nei.. to mnd for tidlig! Men håper det går bra me alle tre:)))

Skrevet

He he he, ja i dag må vi feire! Blir vell både kake og kakao ;-)

Litt rart ho hadde termin på bursdagen til mormoren min, men fikk på morfaren min sin 80 års dag, da e ville ha.....heilt snålt....men no vil e allti huske når lillejenta henna fyller år.....

Sees i kveld

T

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...