Cocco*med 2 små spirer* Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg sitter hjemme i dag. Unner meg selv en hvile dag, har heldigvis ikke vært plaget av masse symptomer på sprayen, men blitt veldig sliten. Er nå spraydag 12, og fortsatt ingen blødning. Har time for ul før sprøyte start neste uke, og kjenner at jeg er litt stressa nå.
*Mysillen* Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Hei hei! Driver å jobber litt for tiden jeg...prøver å tenke litt på andre ting.hehe! Ikke så plaget av sprayen denne gangen..Men er jo på spray dag 6 bare også da...hehe. Forventa mens denne gangen er egentlig den 24...Begynner på sprøyta da så spent på om det kommer noe mens før? Har ikke UL før sprøytestart jeg da.. Tenk at vi snart er i gang da.... 14 dager til UL jeg nå...Spennende!
Cocco*med 2 små spirer* Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2007 I da har "mensen" kommet. Må inrømme at jeg begynte å bli litt stresset, har nemlig fått inntrykk at det var litt viktig med denne blødningen før sprøyte start...vel, uansett om den er det eller ikke, nå har den kommet, så da er det ingen grunn til stress. Men jeg begynner å føle meg litt usosial, min kjære er på "fest" uten meg i dag, orket ikke være med, også få masse spørsmål på hvorfor jeg ikke drikker alkohol. Med mine venniner går det greit, men i dag var det mest hans venner, og de vet jo ikke noe. I tillegg er et av parene gravide, og de har jo såvidt vært sammen et år, også bare klaffer det...kjenner at jeg får noen små stikk av det, spes. nå...men ingen grunn til å tenke på det tapte! ¨Nå er det bare å se fremover, og håpe på en hyggelig rugetid i julen ) Håper alle får en fin lørdagskveld, jeg koser meg, selv om jeg hjemme alene (litt godt å savne foloveden litt også ).
Mamma des.08 Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 På dag 14 med sprayen nå. Ikke hatt noen hetetokter eller noe spes annet. Humørsvigningene vet jeg ikke om kommer på grunn av sprayen eller annet. Tror egentlig det ikke hører til sprayen. Litt små vondt i hodet, og litt små øm rygg som ikke tåler så mye. Ellers bra. Ingen blødning enda da. Skal begynne med sprøytene onsdag. Ringte og forhørte meg siden det ikke er så lenge til. Sa at om ikke jeg har noen blødning innen onsdag skal jeg ta en graviditetstest. Tok en tidligere. Negativ. Men men... ta ny en onsdag morgen om ikke jeg har blødd no.
Mamma des.08 Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 Vel, da er jeg ute av denne gruppa Ringt klinikken idag for jeg har ikke hatt blødninger i det hele tatt og skulle begynt på sprøyta idag. Ble utsatt en uke, så jeg skal ikke begynne før 7.november med sprøyta. Typisk!!!!! Ønsker dere lykke til
Mamma des.08 Skrevet 24. oktober 2007 #6 Skrevet 24. oktober 2007 Datofeil: 31.oktober på sprøyta (da jeg skulle vært på Ul) og Ul 7.november.....
Cocco*med 2 små spirer* Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. oktober 2007 Så kjedelig med utsettelse da...men jeg oppfordrer til å tenke på "den som venter på noe godt..."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå