Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 I går når jeg satt i tv stolen og så på tv, kjente jeg en rar murrring i underlivet. Det minte meg om en katt -når den tar frambeinet fram og bakbeinet bakover og rister kraftig. Dagen før kjentes det ut som om det var luft, eller leamus der nede.... Er 9+2 uker på vei. Hvis jeg ikke hadde visst bedre hadde jeg trodd jeg var lengre på vei enn det jeg er... Noen som har erfaringer eller opplevd det samme?
å tenk jeg skal få en bebi til Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 ja jeg venter nr 2 og kjenner akuratt som spark imagen. men er jo bare 6 uker på vei. så vet ikke hva det kan være. men det er ikke noe farlig iallefall.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg har opplevd akkurat det samme et par ganger. 1. gang ca i uke 11. Merkelig følelse, vet ikke hva det er, men det er nok normalt. Ikke noe i veien med hverken meg eller den lille i magen ihvertfall.
May36 Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Akkurat samme erfaring. Dette er nr 2 og hadde det ikke sånn sist. Har hatt noen stikk eller akkurat som livmoren var fyllt opp med vann og vannposen delte seg/bøyde seg, veldig ekkelt.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 Å det var bra det er andre.... Trodde nesten jeg innbilte meg ting.. Dette er 2-dre gangen for meg også, og det kjentes lissom ut som om det var noe som bevega seg eller "sparka"...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå