La Perla Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Bortsett fra på BabyShop?Jge har stått på ventelisten for den dressen i str. 104 i ukesvis og den kommer jo aldri. I dag var det 3 grader da vi sto opp, så den høstdressen kan vel bli litt kald etterhvert. Men det må da være andre i denne byen som har de dressene? Er det noen her som vet?
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Reflex på lagunen og åsane, eller Vestknten i Loddefjord ? Barnas butikk har reima der. De har også Barnas butikk på nesttun senter. Tror ikke det er andre sentrumsforretninger som selger det.
It's all about me Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Reflex har den. Kjøpte den selv på Reflex på Åsane.......det største og mest uoversiktlige av de to sentrene..... Ellers selger de dem på Barnas Boutiq på Vestkanten. Men hvilken str vet jeg ikke dessverre.
La Perla Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. oktober 2007 Hmm, så da må jeg altså ut av sentrum. Jaja. Takk for svar!
It's all about me Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 Ha ha ha, hos meg er det alltid omvendt når jeg leter etter noe. "Hmm, så da må jeg altså INN TIL sentrum".... Kjører heller dobbelt så langt for å slippe det )
La Perla Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. oktober 2007 Hehe. Det er denne bilkjøringen, men trafikk, tunneller enveiskjøringer og veiarbeid overalt som tresser meg, uansett hvilken retning man skal. Og parkering.
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #7 Skrevet 18. oktober 2007 Var nettopp på Nesttunsenteret og der hadde de den. Tror det var 104 som hang fremme. På Barnas Boutique.
La Perla Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 18. oktober 2007 OK, kanskje jeg drar dit, da. :-) Det er faktisk ett av de stedene utenfor sentrum jeg synes det er minst stress å dra til (vet ikke helt hvorfor).
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #9 Skrevet 18. oktober 2007 Du...! Det er da ikke SÅ langt å kjøre fra ene siden av Bergen til den andre! Må kjøre 1,5 time bare for å komme til sentrum jeg, så ikke klag ;-) Hehe... Neida, vet det blir noe annet når man bor i byn, men de hadde endel på den på Åsane senter sist jeg var der i hvertfall :-)
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #10 Skrevet 18. oktober 2007 www.oslosportslager.no www.jobbogfritid.no www.aktivebarn.no
La Perla Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 18. oktober 2007 Hehe. ja, man blir vel litt bortskjemt med korte avstander når man bor omtrent i sentrum. HVordan gikk forresten den turen deres til åsane senter? Hadde barna en god dag så det ikke ble alt for mye stress?
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #12 Skrevet 18. oktober 2007 Ja faktisk! :-) Det gikk kjempebra, over all forventing. Var der bare i ca 50 min da, men de var noen engler, måtte bære litt på mini innimellom, men da trillet eldstemann vognen for meg. Mellomste stakk ikke av (kryss i taket!) og eldstamenn var ikke sur over å måtte gå i butikker og mini var da altså for det meste blid, selv i vognen. Håper det blir slik neste gang også :-)
La Perla Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #13 Skrevet 18. oktober 2007 Ja, når det er sånn er det vel ingen sak :-)
La Perla Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #14 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg sjekket de sidene - og heller ikke der har de dress til gutt i str. 104. Merkelig!
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #15 Skrevet 18. oktober 2007 Ja, det er greit å kjøre til Nesttun. Kan jo kjøre over med Haukeland og ned Birkelundsbakken. Da slipper du billig unna veiarbeid...
*Rutletutt* Skrevet 18. oktober 2007 #16 Skrevet 18. oktober 2007 De hadde Reimatec+ i den strl til gutt da jeg var på Reflex på Lagunen på tirsdag i alle fall....men fant søren meg ikke strl 98...grrrr
La Perla Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #17 Skrevet 18. oktober 2007 Ja, de har + på Babyshop også, men den er jo en del dyrere, og vanlig ReimaTec holder for oss. Men takk for opplysningen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå