Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hmm....sitter oppe og surfer litt midt på natta:-)

Har den siste tiden vært plaget med at jeg våkner om natten og får så ikke til å sovne igjen...kjenner at jeg er trøtt,men er lys våken. Det ender med at jeg står opp,etter å ha vridd meg rundt i senga eller tittet i taket en god stund...

Dette medfører selvfølgelig at jeg er kjempetrøtt på dagen.

Er det flere her som sliter med det samme?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10671515-s%C3%B8vnl%C3%B8s/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepps...samme her.Våkner 2-3 ganger og sliter veldig med å sovne igjen! Ligger å vrir meg,så våkner nurket og romsterer veldig i magen, da er det bare å vente til det blir roligere før det i det heletatt er noen vits i å prøve å sove.Blir sliten på dagene av slikt ja:-)......( er 29+2)

Hei,akkurat det samme problemet har jeg! Plagsomt når man egenylig er trøtt men ikke får sove. Ender med at jeg står opp og ser på tv,ofte rundt 4 på natta.Men hender jeg prøver å sove litt utpå morgenskvisten,i syv-åtte tiden,da har samboeren dratt på jobb.I natt har jeg vært så "heldig " å fått sove,men bare pga jeg er forkjøla og elendig form :(

Jeg var sånn forrige gang. Jordmoren mente at det var kroppen som skulle begynne å venne seg til dette med å amme/flaske på natten. Det skulle være en eller annen omstilling. Jeg våkner fortsatt flere ganger om natten, men har ikke problemer med å sovne igjen nå ;o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...