Gå til innhold

søvnløs


hiboso

Anbefalte innlegg

Hmm....sitter oppe og surfer litt midt på natta:-)

Har den siste tiden vært plaget med at jeg våkner om natten og får så ikke til å sovne igjen...kjenner at jeg er trøtt,men er lys våken. Det ender med at jeg står opp,etter å ha vridd meg rundt i senga eller tittet i taket en god stund...

 

Dette medfører selvfølgelig at jeg er kjempetrøtt på dagen.

 

Er det flere her som sliter med det samme?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepps...samme her.Våkner 2-3 ganger og sliter veldig med å sovne igjen! Ligger å vrir meg,så våkner nurket og romsterer veldig i magen, da er det bare å vente til det blir roligere før det i det heletatt er noen vits i å prøve å sove.Blir sliten på dagene av slikt ja:-)......( er 29+2)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yees,

er i samme baat jeg:) har vaert oppe siden 4 i natt, men logget meg foerst inn her naa:)

tror jeg ikke fikk sove pga all stresset mht drikkevannet i oslo..bor her nemlig..

slitsomt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

glemte aa si jeg er 29+2 idag:) lurer paa hvordan dette blir fremover ..blir vel ikke akkurat lettere aa sove paa natta ettersom magen bare blir stoerre og stoerre og sparkene mere og mere kraftige;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,akkurat det samme problemet har jeg! Plagsomt når man egenylig er trøtt men ikke får sove. Ender med at jeg står opp og ser på tv,ofte rundt 4 på natta.Men hender jeg prøver å sove litt utpå morgenskvisten,i syv-åtte tiden,da har samboeren dratt på jobb.I natt har jeg vært så "heldig " å fått sove,men bare pga jeg er forkjøla og elendig form :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sånn forrige gang. Jordmoren mente at det var kroppen som skulle begynne å venne seg til dette med å amme/flaske på natten. Det skulle være en eller annen omstilling. Jeg våkner fortsatt flere ganger om natten, men har ikke problemer med å sovne igjen nå ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...