Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Er det noen som har vært der på behandling, Er dere fornøyd der? jeg skal dit til uka og ta ut egg, er spent på hva de gjør der? De virker veldig hyggelig på telefon iallefall, Hva slag bedøvelse fikk dere, og hvor lang tid tar det med uthentingen.?

Fortsetter under...

Skrevet

Hei, jeg har hatt to egguttak ved Medicus.

Veldig godt fornøyd! Trivelige og flinke folk:-)

Husker ikke navn på pillene som jeg tok før uttak. Fikk de av klinikken samme dag som uttaksdagen ble bestemt. Mener det var tre piller som skulle taes ca en halv time før vi kom til klinikken. Så fikk jeg en ny pille like før jeg ble tatt inn til uttak.

Selve uttaket tok ikke så lang tid.Men jeg hadde få egg (pga av redusert eggreserve, er 42 år) 6 stk ved første forsøk og 5 stk ved andre. Vil anslå at det tok en 25-30 min fra jeg gikk inn til det var overstått. Etterpå slapper du av litt, ca en liten halvtime.

Hvor lang tid egguttaket tar er jo veldig individuelt.

Selvfølgelig kjennes det, men jeg synes ikke det var spesielt vondt. Var litt uggen og oppblåst i et par dager etterpå.

Er gravid i 12. uke med et fryseegg :-)

Håper du får en positiv opplevelse!

Lykke til videre!

Skrevet

Hei!

Vi var til behandling på Medicus og er storfornøyd,

Har nå en 5 mnd gammel gutt :-)

De er utrolig hyggelige, hjelpsomme og omtenksomme,

så du kan bare glede deg.

Lykke til!!!

Skrevet

Tusen takk for svarene, og gratulerer til dere begge. Reiser dit til helga vi til henting av egg. Satte de bedøvelse i sjeden, var det vondt, huff gruer litt da, men har født før, så verre er det vel ikke hehe....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...