Gå til innhold

Trenger råd/hjelp vet ikke hva jeg skal gjøre...


lillepernille,m2søtesmå+1til

Anbefalte innlegg

Jeg var på ul når jeg var 7+0 på en privat klinikk i tr.heim

Det var veldi utriveli for legen skremte så å si vette av meg...for først sa hun at det var døtt...så sa hun at "Nei karnsje du har blitt gravid senere" hun målte nurket å fant ut at det var 12 mm... og mens hun drev å "rotet" oppi der så så først jeg et pittelite hjerte som slo..Da jeg spurte om d var hjerter sa hun "hmm d er jeg ikke sikker på.....) men når hun var færdi konstatere hun at jo d var hjerte å at det var liv men at jeg hadde formye foster vann å at fikk jeg blødning måtte jeg kontakte lege. Jeg er nå 10 uker (ennå ikke noe blødning) Men er vetta skremt for at noe er galt...tenker på det hele tiden at jeg av å til får en følelse av at noe er galt...har snakket med legen min om dette men han vill ikke sende meg på ny ul bare for at jeg er bekymret...Jeg er helt i fra meg og har lyst til å bestille ny privat ul bare for å berolige meg selv men tørr ikke....vet ikke om jeg tørr å dra noen annen plass enn på sykehuse...men der sier de at jeg må ha henvisning....uff nå ble dette labgt...sorry...men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre...klarer liksom ikke å vente i 8-9 uker til

Noen som har nå gode råd eller tips til at jeg kan roe meg litt

Takker såååååå masse på forhond.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syntes den legen virket lite faglig dyktig, dette er noe de bør kunne og ikke holde på slik..Hun skremte jo livet av deg stakkars....

syntes du skal ringe tilbake på den klinikken du var på jeg og fortelle de hvordan du opplevde det og forlange en ny ul. Uten å måtte betale for den. Det skal ikke være nødvendig å bekymre pasientene slik, ul er jo til for å beroligge...

ring de og vær litt streng, du bør få ny ul syntes jeg!

lykke til.

klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde kontaktet det stedet du fikk private ul,fortalt hele historien sånn som du gjør det her. Går jo an å kontakte dem på mail. Si at dama skremte vannet av deg,og var ufin. Da vil jeg tro de tilbyr deg en ny en...

Bare stå litt på krava.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svarene jeg har fått. Har kranglet til meg en ny ul nå som jeg skal på i morgentili kl 9 på sykehuset. snakket med den klinikken jeg var på men kom ingen vei, så jeg snakket me jormor å hun med lege så jeg fikk fikk beskje om å komme til gu poliklinikk på st. olavs i morgen tili. Gruer meg faktisk litt...Håper at alt er som d skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 mm var jo bra min var bare 9.7 i ukr 7 hjetet slo som trommestikke . men regner med att denn lille voser seg til etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på ul, var i gårmorrest. Og til min store glede er alt helt perfekt med den lille :) den sparket og hoppet, det var så rart å se hehe

Hjertet slo 162 slag å begge armer og foter var til stede og den stortrives som legen sa. ÅÅ jeg er SÅÅ lettet og gla at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Den lille målte 37,3 mm og jeg fikk ny termin den 16.5 i stede for 17.5.

Jeg ville bare dele dette med dere og takke nokk en gang for svarene jeg fikk :) Dere får fortsatt ha en HÆRLIG HELG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...