Gå til innhold

oooooi,ikke bare en!!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! dette er mitt første innlegg her,har ventet litt pga mye plager m/blødninger.Jeg har 3 barn fra før,er godt voksen,faktisk 40 i morgen den dag :D.Min kjære har 1 barn fra før,og vi ønsket oss ett sammen,og jammen sa det pang,var til ul pga plagene,var helt sikre på att noe var fryktelig galt....og d tok ei stund før gynekologen sa noe,så sa han plutselig meget bestemt og rolig,her ser dere en plommesekk,og fosteret,og her ser dere enda en.......og faktisk her ser vi en til,det er 3 stykk fine hjerterytmer,og ingen tegn til noe galt eller blødning! Nå har det verste sjokket lagt seg og vi har begynt og fortelle fam og venner.For ett mirakel.kjære dere flotte gravide der ute,finnes det noen flere m tvillinger el trillinger i magen!!!er d rart att alle plagene føles så mye værre:)Ha en fortsatt nydelig kveld,må køye og prøve å få litt søvn,mellom kvalmebølgene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh!!!! Så utrolig moro!!!!! Kjempe-gratulerer!!!! He he, blir mye på dere framover, men trippel lykke!!! Hvor langt er du på vei?

 

Lykke til!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oii! gratulere så spennende!

 

Håper jeg kommer etter snart så vi slårf følge på bim fremover!

Jeg er også nettopp blitt 40, og vi prøver på vårt 5 barn sammen, tenk om det blir 1 - 2 eller 3 stk :-)))

Masse lykke til med svangerskapet! :-)

 

Klem! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hohoooooo!!!! GRATULERER masse med bursdagen, og ikke minst med de tre små! var vel to mer enn dere planla,hehehe! men dette går nok sikkert fint det, får jo god oppfølging når man skal ha så mange :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi oi oiiiii!!

 

Gratulerer både med bursdag og TRE små spirer :) For et lite mirakel det er!!!

 

Lykke til videre med alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med dagen og med tre små. Har du blitt gravid med tre på den vanlige måten eller med hormon behandling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen! Og alle babyene i magen :))

Kan tenke meg det var et sjokk, men jeg kunne gjerne tenkt meg tvillinger eller trillinger selv. Kommer sikkert til å bli kjempemoro og litt slitsomt...hehe.

 

Fant du forresten ut hva blødningene kom av??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk!har vel egentlig ikke fått svar på va blødningene var men d e jo mye som skjer den første tia,3 stykker som ska ha sitt gjør nok mye m kroppen og hormonene.Har ikke blødd noe mer siden..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse da! he he jeg tror jeg hadde fått sjokk selv! Da blir dere en kjempefamilie!!! Kos deg masse!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tvillinger nå og er gravid igjen. Vil bare tipse deg om en side: www.tvillingforum.com. Her er det mange tvillinggravide og tvillingforeldre og også noen med trillinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, og gratulerer så mye :) ville bare fortelle at mine foreldre skulle ha en attpåklatt da jeg var 13, mamma og pappa var 38 år da- det ble jammen tre attpåklatter det! de blir 17 år nå, og alt har gått helt strålende! LYKKE TIL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei , så morro!!! 3 herlige små :) Gratulerer så mye!!!

 

Du må nok endre brukernavnet ditt du nå.. fra kjærlightesfrøet til kjærlighetsfrøene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...