Gå til innhold

Når man er gravid,når begynner man


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg spiser og drikker omtrent 24 timer i døgnet, får aldri i meg nok mat.... føles slik iallefall......

 

 

Nå har jeg sluttet å røyke, så jeg da spiser jeg enda mer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må bare få spør hvordan du sluttet å røyke,jeg var stor røyker før,men har 2 barn fra før sluttet på dagen med di,men nå er det litt vanskeligere,tror ikke det har gått opp for meg att jeg har en liten spire inni meg,men har kuttet ned betydelig,får såååå dårlig samvittighet hver gang jeg tenner på...vil så gjerne slutte...noen råd????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir kjempe fort mett. Har alltid spist mye/ passe med mat, men etter jeg ble gravid så orker jeg ikke så mye om gangen ER ca 7 uker på vei) Eksempel: før spistte jeg hen hel grandiosa alene med litt ekstra fyll, men nå klarer jeg knapt en kvart.....

 

Synes det vikrker merkelig, men men alle er jo forskjellige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som jeg. Må spise hele tiden men om jeg overskrider barneporsjon blir jeg skikkelig proppmett og som regel skikkelig kvalm :s

 

Men det har jo sine fordeler da, slipper å engste meg altfor mye for å legge på meg lenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har og sluttet å røyke, man må rett og slett bare legge den fra seg, skulle dem ned i do eller hva som helst, det nytter ikke å sitte med dårlig samvittighet når du tenner opp, men dette vet du jo :) lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Nei bare bestemte meg for at dette er den siste pakken, og når den var tom da kjøper jeg ikke mer,,,,

Begynte med at jeg røyket mindre og mindre....

 

Men vil nok påstå at jeg kommer sikkert til å snike til meg en eller 2 sigaretter i uken enda,,,

 

 

Det morsomme er at 2 helger siden var jeg og mannen ute på fest, og så var det noen som sa til mannen min på fleip at jeg måtte slutte med røykingen.

 

Han svarte: eneste gangene hun slutter er når hun er på tjukken.

de andre lo og sa: du får gå hjem og kose med henne...

 

jeg: nei, han får seg ikke noe på 4 uker ( for han skulle på supplybåt.

 

de andre: ta henne mens hun sover (fleip)

da lo jeg godt og sa ; det er heller mannen som sover så tungt at han ikke merker noe og blunket.

 

Mannen; har du ikke sett at jeg ligger med ett smil om munnen...

 

Jeg lo så jeg knakk sammen... Men anyway... da visste jeg ikke at jeg var gravid :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he ser det er ei til som er som meg:) jeg spiser også konstant, værtfall vær time-andre time går ikke lenger uten mat en det nei, holder jo nesten på og dø av sult da:)

spiser og drikker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...