Gå til innhold

Kvalm, trett og ikke i form. Hardt å gå på jobb....


Lille Blåbær

Anbefalte innlegg

Nå er jeg inne i uke 8, kvalme og tretthet virker som er kommet for å bli. Jeg som trodde jeg skulle slippe unna. Har vært i fin form frem til nå i uke 8. Har ikke vært kvalm i mine to forrige svangerskap, men nå har jeg fått føle på det også. Det verste er å motivere seg til å gå på jobb. Noen som føler det samme? Hva gjør dere eventuelt? Jeg er ikke typen som legger meg under dyna selv om jeg kjenner litt vondt, men nå sliter jeg virkelig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også slik som helst vil være på jobb, graviditet er jo ingen sykdom.... Men...det er ikke bra for deg eller barnet å slite dere igjennom en arbeidsdag. ( nå sier jeg bare det som jordmor sa til meg i går) Kanskje du kan sakke med sjefen din og at dere finner en løsning på at du har litt mer flexibilitet, kan komme og gå når du vill( klart du må jo snakke med legen om det også da) Komme senere og gå tidligere.

Har selv ikke gjort det ennå, for jeg er ikke kvalm, bare veldig slapp, men kommer kvalmen så må jeg gjøre noe ( tror jeg er i uke 7)

 

Lytt til kroppen din, den vet hva som er best for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk også beskjed om at det var viktig å lytte til kroppen sin...

Jeg fikk forslag om sykemelding 20% men droppet det..etterhvert tok trøttheten helt over og nå er jeg 100% sykemeldt...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...