Gå til innhold

UL stemmer ikke med antall uker.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 7+0 i dag og var på tidlig UL. Det var ikke noe hjerteaktivitet å se og legen var usikker på om jeg bare var tidligere på vei enn antatt eller hadde en MA, så jeg skal tilbake på UL neste uke. Jeg vil jo så gjerne tro at det er det første, men samtidig vet jeg når jeg hadde EL og jeg testet positivt første gang 9 dager etter, så det er jo rimelig utenkelig at jeg kan være kortere på vei da. Er det en bitteliten sjanse for at fosteret bare har utviklet seg litt tregt eller kan jeg bare gå ut fra at det ikke er noe liv der inne? :-( Noen som har opplevd noe lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er jo ikke sikkert legen klarte å se hjerte aktiviteten. Det er jo lett og overse synes jeg iallefall. Og hjertet skal jo først nå sees. (litt tidligere også men...) Tror du skal slappe av og vente på neste ul. Vet jo ikke når egget festet seg så alt er mulig tror nå jeg iallefall..

 

Krysser fingrene for deg!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg vil gjerne gi deg litt håp! Jeg var på første ul da jeg var 6+6. Men på ul så vi kun en liten klaring i livmoren. Jeg hadde blødninger, (gammelt blod) så legen var meget pessimistisk. Jeg visste og når el var for jeg hadde ul da og. Det var altså helt umulig at jeg var 6+6 på vei. Var sikker på at det var over. Men hcg steg og på ul 6 dager senere så så vi såvidt et lite hjerte som banket! Har etter det vært på to ul til, (har et risikosvangerskap, derfor ul så ofte) og alt har sett bra ut! Er nå ti uker på vei! :) Så jeg har rett og slett blitt befruktet over en uke etter vi så el på ul, testet bare noen dager etter jeg ble befruktet! Så det er mulig!! Ikke gi opp håpet! Hvertfall ikke før du har vært på ul neste uke!! Krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...