Filip sin mamma <3 Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 selv skal jeg på ul i morgen for å se an ståa...håper alt er som det skal være og at jeg kan sette el-sprøyetn på lørdag kveld! begynner å kjenne ømhet i magen,men ellers ingenting. er bare glad jeg nå.
lillir Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Hei.. Skal på Ul på Hausken i mrg 19.10,og er fryktelig spent. Håper jo at alt ser bra ut,og at vi får klarsignal til uttak over helga..:-) Regner med å få en gjennomgang av resten av regimet fremover,ettersom det er første IVF behandlingen vår.. Lykke til alle sammen!!
Anette25 Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Hei.. Reiser oppover til Tr-heim i dag, ul i morgen. Kjempe spent, å håper på å slippe gå så mye lenger på medisiner. Er i dag fryktelig vond i hode. Er stinn i magen. Lykke til alle sammen, håper vi går julen i møte med spire i megen.
kosejent1 Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Er i gang med fryseforsøk og forhåpentligvis har vi innsetting neste uke. Kom rett fra UL nå og gynokologen var ikke helt fornøyd med livmoren min (den var ekkosvak...... og hjerteformet), men han faxet resultatene ned til Porsgrunn så nå sitter jeg og venter i spenning på telefon om det blir innsetting eller ei. Spire i magen til jul høres ut som en drøm;-)
villevilla Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 Hei hei ! Sitter nå alene på et hotell med tuusen tanker og sommerfugler i min aldeles oppblåste mage. Skal på UL i morgen så er rimelig spent
Filip sin mamma <3 Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. oktober 2007 da har jeg vært på ul,og sitter meg litt blandede følelser... POS: det var fler folikkler enn forrige gang,så ant blir det ogå fler egg...og de trenger vi jo.. NEG:de var fremdeles litt små (tross øking av dose fra forrige gang) så det blir to ekstra dager med sprøyter.. cysten min var fremdeles der og ene egglederen min var tettet seg igjen,dermed kommer de til å tappe den for veske når jeg skal hente ut egg. blir ikke resultatet pos denne gangen,skal jeg inn å fjerne ene egglederen og cysten.ikke hjelp i å ha en eggleder som ikke virker alikevel. STATUS:uttak onsdag 24/10 og innsetting 27/10 :O/
Brumm Skrevet 18. oktober 2007 #7 Skrevet 18. oktober 2007 Skal på Hausken imorgen tidlig. Veldig spent. Var på ul igår og gyn mente jeg kunne få ut 10-12 egg. Slimhinne ca 12mm. Tidligere har jeg bare fått ut 1egg..... Hatt 4 forsøk og 5avbrutte. Så om jeg får mange egg nå, må jeg virkelig si at Hausken får til det utroligste!!!
Filip sin mamma <3 Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 21. oktober 2007 hmm..alle snakker om om denne slimhinnen og tykkelsen på den...på mine ul eller samtaler har den aldri vært nevnt...why?hvordan sjekker de hvor tykk den er?
aagder Skrevet 21. oktober 2007 #9 Skrevet 21. oktober 2007 Hei dere! Jeg skulle vært blant dere, men pga. sein mens ramler jeg over i uke 44 eller uke 45-gjengen. Skal på ultralyd 31.okt og sette inn 1 egg (som ligger på frys nå) enten 2. nov. eller 6. nov. Spent! Ikke vanskelig å gjette hva som er aller øverst på våre ønskelister til jul Lykke til!!
Filip sin mamma <3 Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 21. oktober 2007 ja,det hadde vært verdens beste julegave!håper så inderlig at det klaffer for oss alle nå! jeg har så opp-ned følelser denne gangen at det e helt sykt. i ett øyeblik er jeg 291864% sikker på at det vil lykkes denne gangen,og i neste øyeblikk er jeg sikker på at jeg aldri kommer til å få oppleve å bli gravid.. ikke bare lett dette her nei
kosejent1 Skrevet 21. oktober 2007 #11 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg vil også ha en spire i julegave;-) det blir innsetting på meg på tirsdag (hvis eggene overlever opptining da) og følelsene er blandet. Noen ganger er jeg superpositiv og andre ganger er jeg sikker på at jeg aldri kommer til å lykkes! Men lykke til jenter, synes dere er supersterke!
Brumm Skrevet 21. oktober 2007 #12 Skrevet 21. oktober 2007 Håper det blir innsetting på deg på tirs kosejent1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har alltid målt slimhinnen min under ul. Den skal være stor nok for å kunne holde på fosteret. Men leger måler virkelig forskjellig...... Dette gjelder follikler også.... Da vi holdt på i Danamark sa legen at det var mange som kom til uttak, men at folliklene var for små..... Så da vi begynte på Hausken, sa legen der at han ville foreta alle kontroller og målinger. Han ville ikke at jeg skulle ta kontrollene hos min gyn. Ser jo nå at min gyn ikke har målt helt riktig heller...... Så stoler jo heller på Hausken som gjør dette daglig, enn en vanlig gynekolog. Nå er jeg veldig spent på uttak imorgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Filip sin mamma <3 Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #13 Skrevet 22. oktober 2007 om under 20 min settes el sprøyten...geeees,jeg gleder meg sånn til onsdag.klarer nesten ikke vente. det eneste er at legen i samme slengen som han tar ut egg,skal tappe den ene egglederen min for væske.gruer meg til det,men håper det ikke er værre enn selve uthentingen:O))))))))))
lillir Skrevet 22. oktober 2007 #14 Skrevet 22. oktober 2007 Satte el-sprøyta i går jeg,blir uttak i mrg!! Både gleder å gruer meg.. Er glad for at prosessen er kommet såpass langt nå,men gruer meg litt til uttaket. Har hørt begge deler om akkurat det,men får bare kjøre på!! Lykke til på onsdag Alshva,og lykke til dere andre også..:-)) Klem fra meg..
Anette25 Skrevet 23. oktober 2007 #15 Skrevet 23. oktober 2007 Hallo alle sammen.. Satte el-sprøyta i går kveld, å har nesten ikke sovet i natt. Er nå kjempe spent på morgen dagen. Blir helt skremt av å lese va slimhinna skal være og ikke. Etter det som blir sagt her, må min være alt for stor.
Filip sin mamma <3 Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #16 Skrevet 24. oktober 2007 da er uttaket over!!jeg er happy,det ble tre egg mer enn forrige gang. 12 egg i dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! innsetting på fredag,så jeg håper at det blir noe på frys også!
Brumm Skrevet 24. oktober 2007 #17 Skrevet 24. oktober 2007 Så flott med så mange egg!!!!!!!!!!!!! Krysser alt for at mange blir befruktet. Anette: Ikke tenk på at slimhinnen din er for stor:o) Det er bra den er stor og fin:o) Klem
Filip sin mamma <3 Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #18 Skrevet 25. oktober 2007 8 av 12 egg er befruktet hos meg!varierende kvalitet så jeg klarer ikke glede meg skikkelig over resultatet....
lillir Skrevet 26. oktober 2007 #19 Skrevet 26. oktober 2007 Er i gang med ruginga nå.. Satte inn to flotte egg i går,ble ingen på frys pga fragmenter(hva nå enn det vil si). Men 6 ble altså befruktet,og 5 delte seg i 4..:-)) Så nå blir det spennende fremover.. Test 7 nov. Lykke til alle sammen!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå