Gå til innhold

noen som vet hva normal crp på ett barn er??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Spørs litt hvor infeksjonen sitter. LIlle persille her har hatt høy crp omtrent en gang i måneden de siste to årene:/ Har hatt 300 uten at det ble gjort noe .. (utenom penicilin da) Nå sist hadde ho over 260, og antakeligvis er det halsbetennelse. Ikke noe morsomt, jeg er så leeeeeii:(

Hvor satt infeksjonen til gutten da? Uff..

Får håpe det:) Hvor gammel er gutten? Synes bare det er så merkelig at det skal ære så stor forskjell. Får lille her feber kan du banne på at crp`n er godt over 150, men det har aldri skjedd annet enn at vi har fått penicilin.. Vel, vi har blitt innlagt en gang, men det er en av 100 ganger.

Vet ikke hvorfor jeg, hm.. har holdt på sånn siden ho var rundt året, nå blir ho snart 3.. Vært hos øre-nese-hals spesialist i dag, de skal ta mandlene hennes, ENDELIG blir vi tatt på alvor.. Ho har nok gått på 10-15 penicilinkurer på de få årene ho har levd stakkars.

stakkars.bra de gjør noe da.magisk å fjern mandlene gjor det selv for noen år siden å ble ett nytt menneske.fra å ha halsbetennlse 5-10ganger hvert år til å ikke ha hatt en eneste en siden:)

Annonse

Så godt å høre!:) Har hørt masse positivt, så nå gleder jeg meg bare til å få det unnagjort. Satser på at ho får et helt nytt liv.. Nå er det snart 2 uker siden ho var i barnehagen, begynte på en ny penicilinkur samme dagen i avslutta den første, da var crp`n oppi 170 igjen:( Uff, har så vondt av henne..

Haldenjenta;

synes det høres helt horribelt ut med så høy crp uten å gjøre annet enn å gi penicillin!! Dessuten høres det ut som de ukritisk gir penicillin til dere...er det fastlegen dere går til hver gang, eller har dere vært til flere leger? De gangene eldstemannen min hadde halsbetennelse hadde han ikke mer enn 40-60 i crp. De gangene han hadde over 100 var det lungebetennelse og full innleggelse på sykehus. Han fikk fjernet mandlene da han var 3,5 år og ble et nytt lite meneske:-)

Vi har vært hos flere leger (fastlege+legevakt) og de har egentlig aldri funnet ut hva det kommer av. Crp`n har vært skyhøy hele tiden, og den blir veldig fort høy! Kan ikke huske ho noengang har hatt under 100 jeg.

Men ho tåler det veldig godt, er slapp men ikke noe utover det. Det er også noe alle legene har kommentert, at det er utrolig at ho er i den formen ho har vært i, muligens derfor? Vi har hatt et helvete (sorry ordbruken) i flere år nå, og endelig blir vi tatt på alvor. Kan ikke telle på 10 hender hvor mange netter jeg har grått meg i søvn pga den stakkars jenta.. Håper virkelig vi blir kvitt problemet da mandlene er tatt, og at ho også får et nytt liv:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...