Gå til innhold

JEG ER GRAVIIIID!!


♡ snart 3barnsmamma

Anbefalte innlegg

Og jeg må bare rope det ut ett eller annet sted, og dette er eneste stedet jeg kommer på hvor jeg kan gjøre det nå! For det er bare jeg som vet om det, bare lille jeg i hele den vide verden! Dette er ikke første barnet vårt, altså, men det var ikke planlagt, så da jeg tok en test i dag tidlig, så var det for å avfeie den muligheten og kanskje ta en legetime for div. plager den siste tiden. *fnis* Ja, ja, legetime blir det nå, men ikke av den grunn jeg hadde tenkt :D

Mannen er borte, så jeg får ikke fortalt det til han før på mandag. Og ingen andre jeg vil fortelle det til før han vet det, så da måtte jeg bare få det ut et sted!

Har ingen anelse hvor langt jeg er på vei, har slitt med småblødninger i hytt og gevær siden i vår, og har vært dårlig lenge, så jeg er veldig spent på om jeg har vært dårlig pga at jeg er gravid, eller om at jeg er gravid fordi jeg har vært dårlig og det har gjort at prevensjonen ikke virket.

Dessuten er jeg jo veldig spent på om alt er greit med den lille, jeg har jo ikke akkurat tatt noe hensyn siden jeg ikke har visst noe...

Legetime på mandag ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke tenkt så mye på det, egentlig. Det er veldig uvirkelig for meg enda, har ikke engang begynt å føle den sommerfuglaktige "jeg har et barn i magen"-følelsen enda, for det har nok ikke gått opp for meg enda :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer så mye :)

vet du sånn ca hvor langt du kan være på vei da :)

kos deg med den lille da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

åååå gratulere så masse :):)

 

Jeg hadde gått kvalm og dårøig i 2-3 uker, og her en dag i forrige uke så besvimte jeg 3 ganger på 15 minutter...

Gikk til legen og fikk vite at alt var normalt, og at jeg umulig kunne være gravid ettersom minsten bare er 19 mnd.

 

Men men hørte på legen og gikk derfra.

Tok test på tross av det legen sa dagen etterpå og den slo ut positiv med en gang.... ventet til dagen etterpå og tok en ny, den slo ut positiv med en gang også,

 

Så var ikke helt planlagt dette heller, og jeg sendte sms til min kjære som er på båt, og det tok ikke lang tid før han ringte.

Han mente det var dårlig timing, men at jeg skulle få ta valget...

Snakket med han noen timer senere da han hadde fått summet seg, så vi skal beholde barnet og ta en dag av gangen.

 

Så nå kan jeg endelig glede meg :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ingen anelse. Har brukt prevensjon hele tiden, så har rett og slett ingen anelse... Blir spennende å se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...