Gå til innhold

Trenger anbefalinger!!!!!

Anbefalte innlegg

Lyst på en mindre trille til gutten min. Han er 8 mnd nå, og kommer til å ønske oss det til jul.

Ønsker at den skal være lett, enkel og slå samme, ta lite plass, samt mulighet å ta med litt mer enn bare ungen.

Har sett på denne Maclaren techno xt, noen som kan si noe om den??

Eller komme med andre anbefalinger??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10669156-trenger-anbefalinger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvis du bare skal bruke den på butikkgulv er sånne små paraplytrillehjul gode, men feks i en by med fortau, vannrenner, trikkeskinner, brostein og ujevnheter rister det veldig i den type vogner. da ville jeg heller hatt større hjul. teutonia timmy, brio race, emmaljunga scooter, EW, OTH er noen lette vogner jeg kommer på i farta, ikke alle disse har liggestilling.

Hei

Jeg kjöpte meg MacLaren XT fordi alle sa den var saa super, den finns ikke her jeg bor saa mannen kjöpte den i utlandet for meg. Jo, den er veldig fin og god og trille, og det er genialt at man kan legge ryggen helt ned og skjermen kan böyes frem saa den skaaner for sol og vind. Men jeg likte den ikke helt. Syntes styret var litt for höyt (fikk alltid litt vond i armene liksom......jeg er kanskje rar), helt umulig og komme til kurven, noen cm for lang sammenlagt (108 cm - 2 cm for lang til og gaa paa tvers i bagasjerommet), og syntes den begynte og tippe lett bakover hvis jeg hang noe særlig paa styret. Vet mange sverger til denne vogna saa det er kanskje allt tull det som jeg sier.

Jeg solgte min, og har naa bestilt meg en TFK buggster (har TFK Twist). Den kan man ikke legga ryggen helt ned paa (men har hvilestilling), men jenta mi er 8 maaneder naa saa jeg tror det bör gaa bra. Har hört mye bra om den ihvertfall. Er visst veldig god og trille, lettere og komme til kurven, blir litt kortere sammenlagt (men bredere), er ca 700 gram lettere og jo mye kulere og se paa :)

Lykke til!

Annonse

Til deg over her, du vet at man kan regulere håndtaket på maclaren vogna sant?

Og de aller fleste triller og lette vogner tipper lett bakover når man fester en del på styret. Tror ikke akkurat dèt problemet blir bedre av en ny trille, men er enig i at handlekurven er liten og litt vanskelig å komme til. Har selv kunnet henge en del på styret på maclarentrillen vår, men har kanskje tyngre unge oppi. Er selvsagt lov å ikke like vognen, men ville bare si det :)

Ta en titt på EW classic. LIten og nett, og supergod å trille. En god del mindre enn f.eks OTH, TFK og EW sky. Grei kurv under vogna, og lomme på ryggen til å ha saker og ting i. Ikke full lliggestilling, men god sovestilling. Eneste minus er at barnet sitter bort fra deg som triller. Men sånn er det med de aller fleste små nette vognene.

Jeg vil ikke "ikke anbefale" MacLaren XT vogna, var usikker paa om jeg skulle selga ogsaa, var veldig fram og tilbake. Men hver gang jeg brukte den saa var jeg ikke helt fornöyd....... Jeg vet det er mulig og stille styret, var alltid med det paa det laveste....Jeg vil ikke forvirre noen her, men bare dele min personlige erfaring, ikke noe annet! Som sagt dette er sikkert en super vogn for de aller fleste, jeg leste sikkert 50 positive reviews för jeg kjöpte den, saa det er nok bare jeg som er litt vanskelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...