Gå til innhold

Små blødninger, uke 6


ballblom

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt små blødninger i hele dag, ikke friskt blod, men veldig mørk utflod. Hvis jeg går til lege, kan jeg be om å få innvendig ultralyd nå en av de neste dagene for å sjekke om alt er bra, eller må jeg bare vente å se? Syns det er ille å bare vente..... :-(

Hvis ingenting er galt, hva kan disse små blødningene komme av isåfall? Blir så veldig bekymret, og det er så vondt å vente..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan bare si ut fra egne erfaringer:) Jeg hadde blødinger i uke 5-6 i forige svangerskap. Og endel utover faktisk. Ligger en frisk og rask jente og sover her:) Men til spm: Jeg fikk innvendig ultralyd den gang for å se hva som kunne være grunnen. Den første blødningen var rundt mens-tid, så det var faktisk derfor. Var brunt ja. Gammelt blod rett og slett. Og dette er slett ikke uvanlig. Og mange har faktisk blødninger gjennom hele svangerskapt. Men er ikke no gilt nei! Blir veldig bekymret. Ring legen din og spør. Jeg ble ihvertfall sendt på sykehuset til svangerskaps-poliklinikken. De kan helt sikker hjelpe deg:) Mye bedre å få snakket med noen, og sjekket det:) Rotete dette ble da! ;) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for at du delte dine erfaringer :-) Forhørte meg litt på 2.trimester nå også, og det viser seg at det ofte går veldig bra heldigvis. Men vil likevel kontakte legen min i morgen, og få sjekket det. Får håpe jeg får innvendig ultralyd ganske kjapt så jeg slipper å bekymre meg :-)

Kos deg med lille-jenta di og den lille i magen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...