snøfilla - mamma til 2 Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 ...måtte bare innom og sladre litt. ;-)
Fruen77.mamma-igjen.nr3 Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 GRATULERER SÅ MYE LENN ;-) Godt å vite at du endelig er i mål!!!! Kos deg masse med nurket,tiden går så alt for fort!!!! (ikke når man er gravid da.....!) Lykke til Klem
endelig vår tur i mai :) Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 så kjekt å høre at det er kommet en ny verdensborger! gratulere såå mye Lenn.. nyt tiden framover og masse lykke til videre!
Smilet:) Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 GRATULERA så masse Lenn!!!!!!!! Endelig i mål du og:) Den som venter på noe godt... Nyt tida samen med din kjære lille!!! Klem fra
Sunniva78 har to små Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 Gratulerer deg så masse Lenn!!! Kos deg med det lille nurket:-)
Høst72 Skrevet 18. oktober 2007 #6 Skrevet 18. oktober 2007 Gratulerer så mye til Lenn! Endelig er den lille prinsen på plass!
Cilie with the testpipeboy ;) Skrevet 18. oktober 2007 #7 Skrevet 18. oktober 2007 Gratulere så utrolig masse!!!!
Ann-ch. Skrevet 19. oktober 2007 #8 Skrevet 19. oktober 2007 Gratulerer deg her også jeg:-) Gleder meg masse til å høre om fødselen. Vi snakkes vennen. Klemmer i fleng fra meg
neutral Skrevet 22. oktober 2007 #10 Skrevet 22. oktober 2007 Gratulere så mye, Lenn! Kos deg med enda en liten prins og lykke til videre! Klemmer fra meg og min lille prins:-)))
Baby s'il vous plaît*HØYGRAVID Skrevet 22. oktober 2007 #11 Skrevet 22. oktober 2007 Gratulerer så utrolig mye til Lenn! :-D
*Lenn* :-)) Skrevet 27. oktober 2007 #12 Skrevet 27. oktober 2007 Ååå så kos med så mange hilsener Det varmer! Ja nå er jeg i mål... (nesten rart å se det på trykk...endelig har jeg født ) Den herlige gutten kom til verden 17.oktober klokka 13.59. I strålende solskinn (både ute og inne) og etter en intens men rask fødsel! Den var over på under 2 timer og det var ingen komplikasjoner, flott og trygg jordmor og alt gikk fint hele veien Bare positive opplevelser Pjokken var 3860 g og målte 53 cm og ble født 8 dager før termin. Nå er vi hjemme og jeg føler meg som den lykkeligste person på hele jordkloden. Jeg er såå takknemlig for dette og får ikke sagt det nok ganger hvor stort mirakel dette er! Det er håp for alle - det sier jeg bare! Nå hører jeg han er i ferd med å våkne borte i vugga si... da er det mat-tid på gang Jeg sier bare : gled dere dere som snart skal føde - det er så enormt stort og det finnes ikke ord for å beskrive følelsene når babyen blir lagt oppå dere etterpå! Masse lykke til videre alle sammen, og takk for fine ord Klemmer i fleng fra takknemlig og veeeldig lykkelig tobarnsmamma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå