Gå til innhold

Lenn har blitt mamma!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Hei gamle kjente :)

Ja som snøfilla skrev så har jeg endelig kommet i mål!!

Den herlige gutten kom til verden 17.oktober klokka 13.59. I strålende solskinn (både ute og inne) og etter en intens men rask fødsel! Den var over på under 2 timer og det var ingen komplikasjoner, flott og trygg jordmor og alt gikk fint hele veien :)

Pjokken var 3860 g og målte 53 cm og ble født 8 dager før termin.

Nå er vi hjemme og jeg føler meg som den lykkeligste person på hele jordkloden. Jeg er såå takknemlig for dette og får ikke sagt det nok ganger hvor stort mirakel dette er! Det er håp for alle - det sier jeg bare!

Jeg vil takke så masse til dere gamle kjente for all støtte jeg har fått. jammen har denne siden vært med å hjulpet meg i hele prosessen mot dette barnet (selv om dette ikke var prøverør...) Jeg tenker faktisk veldig mye på dere som fremdeles er her og ønsker dere det beste!!

Jeg skal følge med på dere og titte innom i ny og ne - masse lykke til, dere SKAL klare det til slutt!!

*Drysser babystøv på dere alle*********************************************

Masse klemmer fra lykkelig og takknemlig tobarnsmamma :)

Jeg og far i huset har vært litt uenige om navn egentlig....

Men nå ser det ut til at det blir Aleksander :)

Følte at vi var nødt til å finne ut hva han skal hete, jeg tok meg selv flere ganger i å kalle ham det samme som storebror... :/

....men storebror har veeeldig lyst at lillebror skal hete det samme som ham, bare med et 2-tall bak ;) He he.......

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...