Gå til innhold

Noen flere som er usannsynlig slitne?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det ska æ skriv under på.....!!! skikkeli sofa sløver te tider, å det bli`n jo ikke nå mindre slapp av.... æ e 9+3 uka på vei!!

Men håpe det går over.... gidde ikke å vær bare støtte medlæm på 3T heller....

Så du e ikke alein....

me too..................!!!!!! ligger i en stol på kvelden etter at hu på 4 hi lagt sæ!!!!!!!! helt ferdig altså..........å vasking blir de lite av gitt...huff å huff............................

å i tilleg begynne bekkene å si ifra etter jobb :(......

Jeg er også veldig sliten om dagen, men bare på formidagen. På ettermidagen våkner jeg til ogfår litt energi og kan leke med dattera mi på 2 år.

Men om morgenen er det helt umulig å komme ut av sengen før nermere 12 altså.Er uke 10+2 i dag.

Annonse

Er 10+2 nå, og har vært så fryktelig sliten siden jeg var 6+0. Akkurat nå sitter jeg på jobb i nordsjøen og har minimum 12 timers arbeidsdag.

Heldigvis er det nokså fredelig her ute nå.

Håper det går over snart, for jeg har 11 dager igjen av turen min.

Hehe.. Jeg har også fått et anfall av sovesyke. Begynte nå i uke 9.. Er EKSTREMT slapp om dagen og er stuptrøtt mellom klokka 19 og 22 (da våkner jeg typisk igjen..)

Passer ekstremt dårlig her, har visning til helgen og har siste hardkjør hjemme, stakkars sambo.. Han klarer ikke helt å forstå den slappfisken som ligger rett ut hver kveld..

Håper det går over snart!

Jaaa!!!!! du e ik aleina!:) er 9+5 uker nå.

får ik gjort så frøkteli mye selv, sofan og senga e ofte me mæi som innhold sovende. får litt energi på formiddagen og ettermiddagen men den tappes fort.. så noe husvasking og annet husarbeid e ikke det som blir jort i samme tempoet som før mere. håper d gir seg snart d hær. noen som vet kor lenge man e såå uopplagt?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...