Gå til innhold

Operasjon av underlivet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har operert underlivet etter fødsel??

Føler meg IKKE som før, revnet masse, og har store problemer med å akseptere meg selv, noe som igjen går ut over samlivet med min stakars mann. Heldigvis verdens mest forståelsesfulle sådan.

Uansett, hvordan var det å bli korrigert?? Smerter, og hvor lenge varte det før man ble bedre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer jeg også på. Gynekologen min sa at de ikke gjør dette før du har født alle dine barn. Men jeg nekter å føde vaginalt en gang til. Så jeg vil også ha utført dette så snart som mulig. Sliter i tillegg med luft i skjeden, veldig irriterende!

Skrevet

Jeg gjorde det for et halvt år siden. Da var minstemann blitt 4 år og det var 6 år siden skaden oppsto. Så lang tid tok det å få overbevist legen om at jeg trengte denne operasjonen. Hadde også luftproblemer i tillegg til at bakveggen i sjeden var så slapp at jeg måtte holde imot når jeg skulle på do :-P

Fikk ikke operasjon før jeg var ferdig med å få barn, for arrvevet vil revne ved neste fødsel. Smertene var omtrent som etter fødselen, (Hadde 6-7 sting i de ytterste 3cm av bakveggen.) og jeg var sykemeldt i tre uker.

Fremdeles er det litt ømt i arret, og det kan ta opptil 1,5 år etter operasjonen før det er helt i orden. Først da vil de foreta en korrigering om det viser seg at det fortsatt er vondt.

Skrevet

Hvordan/hvorfor måtte du holde imot når du var på do? Både ved tissing og bæsjing?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...