Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Noen som har operert underlivet etter fødsel?? Føler meg IKKE som før, revnet masse, og har store problemer med å akseptere meg selv, noe som igjen går ut over samlivet med min stakars mann. Heldigvis verdens mest forståelsesfulle sådan. Uansett, hvordan var det å bli korrigert?? Smerter, og hvor lenge varte det før man ble bedre?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 Det lurer jeg også på. Gynekologen min sa at de ikke gjør dette før du har født alle dine barn. Men jeg nekter å føde vaginalt en gang til. Så jeg vil også ha utført dette så snart som mulig. Sliter i tillegg med luft i skjeden, veldig irriterende!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg gjorde det for et halvt år siden. Da var minstemann blitt 4 år og det var 6 år siden skaden oppsto. Så lang tid tok det å få overbevist legen om at jeg trengte denne operasjonen. Hadde også luftproblemer i tillegg til at bakveggen i sjeden var så slapp at jeg måtte holde imot når jeg skulle på do :-P Fikk ikke operasjon før jeg var ferdig med å få barn, for arrvevet vil revne ved neste fødsel. Smertene var omtrent som etter fødselen, (Hadde 6-7 sting i de ytterste 3cm av bakveggen.) og jeg var sykemeldt i tre uker. Fremdeles er det litt ømt i arret, og det kan ta opptil 1,5 år etter operasjonen før det er helt i orden. Først da vil de foreta en korrigering om det viser seg at det fortsatt er vondt.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Hvordan/hvorfor måtte du holde imot når du var på do? Både ved tissing og bæsjing?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå