Gå til innhold

I dag er jeg helt sikker på at jeg kjente bevegelse i magen!

Anbefalte innlegg

Hold et seminar i dag og ble litt satt ut når jeg kjente en liten bevegelse i magen. Ble så glad og rørt at jeg hadde problemer med å følge opp det jeg holdt på med.

Utrolig moro. Er 17 uker på vei. Vet det er mange som kjenner det tidligere, men jeg kjente det nok enda senere ved forrige svangerskap.

Fortsetter under...

Å, så herlig! Jeg gleder meg sånn til å kjenne liv helt sånn for sikkert.

Men akk, jeg kan tenke meg det var vanskelig å holde masken og være seriøs seminar-holder. Sa du det til noen, eller kanskje de ikke vet at du er gravid enda?

Nei, sa det ikke til noen der og da. Dette er jo folk som ikke kjenner meg, men jeg sa det til kollegaen min etterpå. Han er godt over 50, men klarte fint å leve seg inn i hvordan jeg hadde det.

Har forresten helt supre kollegaer som spør hvordan det går og har full forståelse for at man blir litt ekstra sliten når man er gravid. De er faktisk flinkere til det enn meg. Her om dagen kjente jeg at jeg var helt svimmel på kvelden etter å ha holdt seminar i tre dager i strekk. Jeg har innstillingen om at jeg er jo ikke syk, men bare gravid så jeg kan jo jobbe like mye som før. Må kanskje revurdere den holdningen litt, for jeg kjenner at jeg ikke har like mye å gi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...