Gå til innhold

Er det mange som vet om deres graviditet?


<3 Prinsesse <3 og <3 prins <3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har lyst å rope det ut, men er kanskje litt tidlig. Er i min 5. uke nå, så bør vel vente litt. Foreløpig er det bare jeg og min mann som vet hva som vokser inni min mage:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. jeg fortalte det i uke 6, skjønner ikke helt hvorfor man skal holde det hemmelig jeg, mye gøyere å dele gleden, jeg tenker som så, skulle det skjære seg så er det ikke noe å gjøre med det, har jo ikke noe å si om folk vet det, det er ganske vanlg å miste... Så jeg forteller det... men seff opp til hver enkelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er vi vel 4 totalt inkl meg selv og pappaen som vet det. Så vi skal vente litt. Vet ikke hvor lenge, men kunne tenkt meg og vært på første legetime først. Vil gjerne høre hjertet før vi sier det til alt for mange. Men er ikke lett og holde da. Når det er blitt slutt på røyking og festing ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er vi vell 7 stk som vet d: jeg,pappaen,søstera mi, foreldra mine og foreldra til pappaen... Vil holde d hemmelig til uke 12-14...:) Med førstemann holdt vi d hemmelig til uke 16- pga noen SA'er tidligere... Vet att d er helt normalt med sa,men er allikevell ikke gøy når alle vet d ,og alle hele tiden skal snakke om hvor trist d er å sånn....Men d er jo bare hvordan jeg føler d...:) har prøvd begge deler for å si d sånn- første gangen jeg var gravid(og d ikke gikk bra) visste alle d- de andre gangene har ingen(utenom foreldra våre) visst d:)

 

Syns d er greit att d bare er vi som vet d jeg- ei stund til... Er 7+6 i dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortalte det til familien (søsken, foreldre og besteforeldre) da jeg var i uke ni. Klarte ikke vente lenger, mye p.g.a at jeg er i så darlig form.

Noen på skolen vet det også, har måttet fortelle det til de jeg jobber mest med, siden jeg da ikke er helt oppgående om dagen ;P

 

Veldig koselig at familien vet det nå, men vi venter litt til med å fortelle det til venner og resten av slekta! Er i uke 11 nå, så jeg tenker vi prøver å vente ca to uker til :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

jeg har en litt motsatt mening enn mange her jeg da..

Er i uke 12 nå, og har sagt det til de nærmeste og mine beste venner.

syns faktisk det er litt deilig å ha hemmeligheten litt for oss selv, før alle andre vet det.

jeg har så langt vært frisk som en frisk i svangerskapet, så ingen har hatt noen mistanker om at det er barn i vente heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mine foreldre, søsken, pappaen seff. og noen venninner vet det

 

Men venter litt til med å si det til ungene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare pappaen til spiren og dere her inne som vet d foreløpig :)

 

jeg er 6 uker på vei, og har store problemer med å holde på d. tror jeg snart kommer til å si d til mamma, pappa og søstera. får se om jeg klarer å holde meg til 1. kontroll som er 1. november....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også veldig lyst til å si det til alle, men her er det bare pappaen som vet det. Er 6+2, så vi skal vente noen uker til med å si det. Kanskje si det som en farsdagsgave til de kommende bestefedre? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei. jeg er 7+4 ( tror jeg) og har sagt det til min nærmeste familie

og samboeresn faamilie og en del av mine venner. Har også sagt det til arbeidsgiveren min.

Det som kanskje er litt viktig å tenke på er hvordan du og pappaen kommer til å takle hvis du skulle miste babyen! hvis dere ikke har noe problemer med det så er det vel bare å rope det høyt ut :)

Det er iallefall det jeg tenker når det gjelder meg selv. Det er jo en god del som mister et par ganger før den sitter og hvis den ikke sitter så er det gjærne fordi det er noe galt med fosteret.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...