Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var til samtale denne uka på riksen. Fikk beskjed om at vi får starte allerede på denne mensen!!! Så neste uke er jeg i gang med spray:-) Veeldig glad for å få starte før jul. Som noen så fint sa her inne; Jeg grugleder meg!!!

Et kort spørsmål: Oppbevarer dere sprayen i kjøleskap eller på soverommet? (Suprecur)

Lykke til alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var til samtale i sept, og fikk også beskjed om at det ikke var ventetid. Det er deilig.

Jeg må bare vente på mensen. Hadde en sa i begynnelsen av sept, og har ikke fått mensen etter det.

Lykke til Abelone! Jeg kommer forhåpentligvis snart etter.

Skrevet

Hei du!

Vi fikk beskjed av legen vår at Porsgrunn hadde en ventetid på 6md, men kortere enn riksen, så vi valgte Porsgrunn. Hvor lang tid tok det fra dere sendte inn søknaden til dere hørte noe?

Lykke til!:)

Skrevet

hvilken dag begynner du?

jeg begynner å spraye 26:-)

Skrevet

Ang. Suprecur: De sprayen jeg ikke brukte hadde jeg i kjøleskapet (satt temperaturen litt opp bare). Den jeg brukte hadde jeg stort sett i veska (for ikke å glemme den når jeg skulle på jobb), men satte veska på soverommet når jeg var hjemme.

Skrevet

Hei sussebassen79

Angående ventetid så ble søknaden vår sendt i slutten av august mener jeg. Fikk brev om at vi var satt på venteliste 4. sept, og deretter forsamtale 15. oktober. Så det er langt ifra 6 måneders ventetid!

Lykke til du også!

Skrevet

Jeg begynner å spraye 24.!! Så da er vi nesten likt:-) Må spraye en stund da, skal ikke begynne på sprøyta før 22. nov. Måtte vente en uke for det var fullt på klinikken. Tror det er forventet uttak u. 49. Vet du noe mer?

Skrevet

74skytte, jeg håper mensen din kommer snart!! Krysser fingrene for det:-)

Skrevet

ok,vi skal inn i uke 47,men ser for meg at det blir uke 48,

har hatt litt lengre syklus i det siste.

venter fortsatt på brev,så får se når jeg skal starte på sprøyter.

håper det kommer i dag:-)

Skrevet

Oi! Vi skal på samtale på mandag. Vi er ikke godkjent ennå, men vi er henvist dit som ufrivillig barnløse. Vet ikke om vi må igjennom flere undersøkelser først eller om vi kan komme igang ganske fort. Hørtes bra ut at ventetiden ikke er så altfor lang da! :-) Vi hadde regnet med 6-9 måneder...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...