Gå til innhold

NB! 1 død av listeria: Derfor er det viktig at vi gravide passer på hva vi spiser!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du har helt rett! Takk for påminnelsen! Jeg vet at mange gravide bare spiser hva de vil uansett, men jeg tenker at det koster så lite å holde seg litt orientert i hvertfall. Jeg vil heller passe litt på hva jeg spiser enn å engste meg for noe sånt i ni måneder.

 

Takk for linker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som er så feig at du ikke tør å signere dette innlegget: du har lagt ut likt innlegg på 1. tri, 2. tri og 3. tri. Hvorfor ikke bare legge det ut på skravle så ser alle det der, eller er du ute etter å få flest innlegg her inne? Da burde du ihvertfall signere de.

Det er greit å advare folk om denne bakterien, MEN du skremmer jo de som er nervøse fra før av. De tør jo tilslutt ikke å spise brød engang, for det er jo faktisk gjær i det. Nei, dette blir for dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tillatt å poste anonymt her inne, og innlegget var da ikke vondt ment. Du kan bare holde kjeft om å 'være så feig'! Det er ikke du som bestemmer reglene her inne!

 

Det er vel ikke så rart at man velger å være anonym med folk som DEG her inne! Du kunne sagt hva du mener uten å skjelle ut noen. Hvis du velger å stikke hodet i sanda er din sak! Skjerp deg!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg signerer anonyms innlegg her, og ser ingen grunn til å reagere negativt på innlegget til HI.

 

Takk skal du ha, HI! Jeg skal sjekke ut linken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære dere, jeg mente ikke å være uforskammet, men mente bare at det blir litt mye å legge ut sånn som dette på ALLE fora, når det er mulig å legge det ut på en felles forum som alle kan lese. For all del, det er greit å bli advart om sykdom og problemer, men mener at dette er noe i overkant, da dette ikke gjelder direkte gravide eller har noen direkte årsak til dette.

 

Men for all del, skal allerede hysteriske gravide og for ikke å snakke om usikre jenter ble ennå mer usikre, så legg ut sånne innlegg som dette. Jeg mener det er litt drøyt.

 

Og, for ordens skyld, jeg er IKKE en av de her inne som driver drittslenging til folk, det holder jeg meg for god tid- jeg har bare av og til litt sterke egne meninger. Men det er ikke meningen å gå på person her inne. Har selv lært MYE av disse nettsidene siden jeg selv ble gravid. Og takker alle for konstruktive innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...