Gå til innhold

Gravid likevel??


pobbles

Anbefalte innlegg

Jeg er ei sunn og normal jente på 26 år som har fast jobb, samboer og alt er greit og flott. Jeg har jo lyst på barn en gang, men tar for tiden p piller. Likevel når jeg var ferdig med brettet denne gangen, så kom det ikke mensen. Tenkte meg tilbake og fant ut jeg har vært både svimmel og kvalm, sliten, prikkende følelse i brystene, oppblåst og en del vondt i magen, men ikke på langt nær så vondt som det pleier å være når jeg skal ha mensen. Trøtt og sliten har jeg også vært, og ikke minst har jeg hatt humørsvingninger og kan være lei meg og så plutselig rasende.. eh, er jeg bare blitt sprø? Tok en graviditetstest idag og den var negativ. Jeg var så sikker på at, ja, nå er jeg gravid.. men ble nesten litt skuffet når jeg skjønte at jeg nok bare er syk eller noe? Kan testen vise negativt og så er man gravid likevel? Er 1.5 mnd siden jeg hadde mensen sist. Har utsatt mensen i hytt og vær med p pillene, så kanskje jeg har lekt for mye med syklusen.. ellers trener jeg opptil ti timer i uken, er kanskje dette som gjør utslaget. Stort sett er jeg glad og fornøyd og har ingen stress på jobb eller privat som kan gi noe utslag på humøret :) Takker for kommentarer. Noen som har testet negativt og vært gravid likevel?? kanskje jeg bare er innbilt gravid eller noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...