Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Har vært kvalm, trøtt, irritabel, ømme bryster og ekstremt sulten.. Så i uke 10 er plutselig symptomene borte.. Er ikke det litt tidlig.. Noen som har lignende erfaringer???
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 dette kan skje noen å være helt naturlig. ikke for å skremme deg. men d var slik jeg oppdaget mi ma. så jeg ville nok tatt kontakt med legen for en ul.
lillesnupp Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Hei! Det kan hende alt er normalt, for etter 2-3 mnd så synker hcg-nivået veldig.. og da kan en del symptomer bli borte.. men jeg ville ringt legen og få det sjekket! Så slipper du å bekymre deg.. Husk også at symptomer kan komme og gå.. noen dager kan kvalmen være helt borte, for andre dager å være tilbake igjen..
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 Dette er et helt normalt fenomen:9 Bare nyt det så lenge det varer...de fleste får plagene tilbake. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå