Mammaen til Lillegutt+maijente Skrevet 17. oktober 2007 #1 Del Skrevet 17. oktober 2007 JIPPI!!! Gravid:) Jeg var 110% sikker på at jeg ikke hadde hatt eggløsning denne mnd., pga temping. Så sjokket var STORT da jeg satt på toalettet på jobben i formiddag og det lyste Gravid mot meg:) Vanskelig å holde maska når jeg gikk ut til de andre igjen kan du si. hehe sambo har akkurat fått levert pakka med testen gjemt inni en babydress, og en peanøttpose på toppen:) Jeg filma oppakkinga, litt artig fjes når han skjønte hva det var ja:) Så nå får den se og klore seg fast:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 17. oktober 2007 #2 Del Skrevet 17. oktober 2007 GRATULERER!!!!!!!!1 sÅ STILIG AT DU FILMA DA!! OJ.. fremdeles capslock på..hehe.. Lykkelykke til med de neste ukene! Håper den sitter som spikra fast!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
polarn & pyrene Skrevet 17. oktober 2007 #3 Del Skrevet 17. oktober 2007 Gratulerer så mye da. Håper det går bra i ukene fremover. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tre små & mammaen Skrevet 17. oktober 2007 #4 Del Skrevet 17. oktober 2007 GRATULERER så mye til mamma, pappaen og blivende storebror Når har du termin da? i juni eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig mamma... Skrevet 17. oktober 2007 #5 Del Skrevet 17. oktober 2007 Gratulerer så mye!! Skal krysse fingrene for dere!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 18. oktober 2007 #6 Del Skrevet 18. oktober 2007 Gratulerer så kjempe mye!!! Stilig måte å fortelle det på til den kommende faren, hehehe... ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammaen til Lillegutt+maijente Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 19. oktober 2007 Tusen takk:) Foreløpig termin er 26.juni:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 20. oktober 2007 #8 Del Skrevet 20. oktober 2007 Gratulerer så mye med spiren. Kjempe spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frida♥ Skrevet 4. november 2007 #9 Del Skrevet 4. november 2007 Gratulerer så masse, glad på dine vegne :-) Kos deg fremover, håper du slipper de verste plagene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå