Gå til innhold

Hallo damer, da har jeg kjøpt med Herbalife shaken.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dæven du er super flink! Jeg er mektig imponert av deg! Eneste trimmen jeg har er å fly fra møte til møte, fly etter ungene, husarbeid og en sjelden gang gå tur, men sistnevnte er væravhengi hihi Skulle ønske jeg og fikk til å trene, men når ungene er lagt er jeg som oftest utslitt eller så jobber jeg

Hallo

Tusen takk for det. Men no er eg ikkje i jobb for tida, så det gjer meg jo meir tid, sjølv om eg er oppe i eksamen for tida he he. Og har jo fem unger, så det er jo eindel likevel sånn sett då.

Eg tenker du har masse trening slik det høres ut som!!

Men eg trente jo enda meir sist, før ca 2 mnd sidan, når eg gjekk på herbalife, men likevel skjedde det ikkje noko. Men tenker halde ut denne gangen, så må det vel løsne om det vil ta ei stund, eg holdt vel på to- tre mnd då.

Men det er vel lurt å bestille meg cell u loss, og cell aktivator og i tillegg. No blir det jo billigere å bestille.Skreiv under på avtalen igår, og sendte den idag,men må vel logge meg på med det id nummeret no,har ikkje fått tid til å lese så mykje enda i papira,og bøkene.

Men fekk ei venninne til å smake shaken idag, og ho likte den.

Hei og sorry for at jeg er treg med å svare. Har hatt litt mye i det siste.

Hvordan går det med deg nå?

Den venninna di blir kanskje din første kunde??

Oppdatering på meg: Det syns at jeg har mista litt av magen og det merkes på klærne, men vekta sier ikke stort hihi.

Klem

Annonse

Hallo

Og tusen takk for det.Er flink du og!! Så er det så godt for eg slepp å få gangsperr etter trening , og det trur eg er mykje takka være herbalifen.

Ja denne gangen skal eg halde ut, ¨så eg vil passe meg i jula og. Klem til deg

Hallo Maia mor til fire

Går det fint?? distributøren min meiner at eg gjerne får for lite i meg , og evt kan ta ein salat de dagene eg trener til lunsj,med ekstra fett(avokado,lett majones)Eg veit ikkje eg,men gjerne eg vil om ei stund prøve litt kombi av lavkarbo,og herbalife. Trur gjerne eg vil like de polarbrødene som de har oppskrift på.Kan prøve iallefall. Men etter trening er de uvurderlige de shakene,og om morgonen er de greie å ta,men gjerne at eg etterkvart tar anna til lunsj.Eg får sjå.

Ja eg veit ikkje korleis ho tenkte det eg,men eg spurte om eg i ein periode kunne ta shake og til middag for å sjå om det skjedde meir.Pr idag så tar eg ein shake om morgonen,ein til lunsj,vanlig middag, og shake etter trening,med protein pulver i og. Så tar eg gjerne ein bar, eller soya "kulene",huska ikkje navnet he he.I går kveld tok eg meg to fiber knekkebrød til kvelds,ingen shake.Men vanligvis tre shaker no om dagen, og berre protein i den etter trening.Før trening har eg ikkje tatt noko no, er så nærme middag.Den veka på skulen så reiser eg gry tidlig, så då er det to shaker før lunsj, og salat til lunsj.Men åt ikkje middag,men gjerne ein tallerken havregraut når eg kom heim, og så ein shake etter trening.Så når ikkje dette har vist noko særlig på målbandet, så spurte eg om eg kunne ta shake til middagen og...

En av mine kunder lever på shake i perioder, dvs shake frokost , lunch og middag. Thats it. Og masse vann. Altså farlig er det ikke (for en uke eller to), men det er lettere å sprekke på så stramt kjør.

Jeg vil annbefale at du prøver 14 dager til slik du har holdt på nå siste perioden og ser. Tålmodighet snuppa ;)

Tar du forresten cell-u-loss???? Hvis ikke så få tak i den i går helst. Altså så fort som rå er. Vil tro du da ser det snart.

Klem

Hallo

Ja eg har nett fått tak i cell u loss no, kom i går, så eg har vel ikkje prøvt den tidligere denne gangen. Så eg er spent om den vil sette fart på sakene.Ta den mengda som det står på boksen då?1X3 pr dag.

Ja eg må være tolmodig he he.Tenkte ikkje å gje meg no, og eg kan prøve slik eg gjer no, og evt ta ei eller to veker berre på shake om ikkje dette viser resultat.Men korleis virka det på kunden din då når ho kun gjekk på 3 shaker på dag? resultat og energi??

Klem til deg

Annonse

Jeg har dessverre ikke vært veldig flink........ sliten og trist =trøstespising hos meg. Nå tør jeg ikke prøve kjolen jeg skal bruke om halvannen uke engang.................må ta meg skikkelig i nakken nå. Er litt dritt å ikke få igjen kjolen rett før en skal i kirka eller at kjolen revner når jeg kneler.....

Ja sant?? Eg var tynnere før jul i fjor, så den kjolen eg kjøpte meg då, ja den har eg ikkje fått brukt etterpå, og nokre bukser. Gjekk vel i knekkebrød på den tida.Men det er vel noko pga trening og, men kiloa fauk opp etter amming he he.Ja det er frustrerende når klea strammer, og ein ikkje føler seg vel.Men tenker det ordner seg for deg og.Masse lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...