Gå til innhold

hei alle dere som lurer på kjønn.sjekk denne nettsiden...

GRAM

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

Det stemte ikke i det hele tatt på meg:)

Har to gutter fra før, og fikk beskjed om at de sannsynligvis ble jenter, og fikk det samme nå (men nå vet jeg jo ikke hva jeg venter:)

Blir spennende uansett.

Den kinesiske fødselskalenderen har stemt på de to forrige svangerskapene mine :)

Annonse

• 1 måned senere...

sjekket alle svigermor sine og meg og mamma sine. og alle stemte, i følge de får jeg jente. Sjekket den som er linket til her. Der stemte ike mamma eller svigermors barn og der fikk jeg gutt.

Spenende. Var så forberedt på en liten pjokk jeg. Har navn og alt. hm koselig med jente og. Spiller ingen rolle, så lenge barnet er friskt, for mitt vedkomende

• 2 måneder senere...

Annonse

Er ikke helt sikker på hvorvidt jeg tror på denne da..mye flaks ute og går. Min eldste sønn er nemlig i følge kartet ei jente, og min yngste datter en gutt..så det var to feil av fire mulige. Ifølge kartet er Lille Frø en Tula-så vi får se:)

• 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Mulig jeg er dum, men jeg skjønte ikke en dritt av det der... Skulle man taste inn barnets fødselsdato? Men - barnet er jo ikke født enda, og hele vitsen var jo å finne ut hvilket kjønn barnet blir når det blir født. Og hva var det der med antall dager man kunne velge?

• 2 uker senere...

1 treff av 3 på svigermor

0 treff av 3 på min mor

3 treff av 7 på meg,

1 treff av 2 på min søster og på min brors sambo

3 treff av 5 på min brors svigerinne

min brors søster var bare 15 når hun fikk nr 1, og var for ung til å få noe svar. Nr 2 stemte

• 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...