Gå til innhold

da hae jeg vært hos legen å fått...


GRAM

Anbefalte innlegg

en ny resept på reductil.

har brukt det en mnd og har tatt av meg 5 kg...

starta med 10mg,så da legen hørte jeg var fornøyd med de så sa han at jeg bare kunne gå opp til 15mg...

så da fikk jeg ny resept på 6 mnd..så får vi se hvor lenge de virker og hvor snart jeg klarer å komme inn til mageplastikk..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!gratulere me di kg du har mista!:)men kan æ spør om et litt personlig sprs?e du overvektig i utgangspunktet siden du får de pillene?sliter sånn me å ta av de ekstra kg som jg la på meg under graviditeten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bære spør du...

slit m d samme så du.

ikke direkte overvækti,men hra et ønske om å ta av nån kg..

lægen kommenterte at antall kg va de samme når æ fikk nr 2 så de va når æ blei på vei m nr 3.

så æ satse på 10kg tel.

har å sendt hænvisning før å få mageplastikk...

3 stoooore onga har satt si ne spor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det er slike piller som tar etter at man er ferdig å amme?men æ syns ikke at 10 kg mye til at du har født 3 barn!!jeg har fådd en unge for 5 måneder siden,å sliter nu...har et mål på 6 kg,det høres ikke mye ut,men fy faen så tungt det er!!meldte meg inn i slankenett iste,men skjønte ikke mye der..hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja det vaer det....

er ikke så glad i gress da.

er så spent på hvor mye jeg har tatt av meg nå siden sist.skal vente med åveie til jeg er færdig med mensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også gått på 10 mg i 3 uker nå.. har gått ned 4 kg.. skal jeg da også spørre om 15 mg? eller skal man fortsette med det man har så lenge man går ned?eller ta 15 mg når det begynner å stagnere litt?

 

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei mor85.

jeg trodde jeg måtte vente til det hadde stangnert,men legen sa at da kunne vi vel øke dosen...så da fikk jeg en resept på15mg for å hente de ut 6 ganger.

 

men sier legen ikke noe så er det bare å spør.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja,det kan jeg tenke meg at du er!!:))blir nesten spent jeg og!hehe...

hvor lenge skal du gå på dem?hvordag funker de?får du liksom mindre matlyst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gått ned 0.5 kg.det er jo litt...

ja jeg har mista lysten på alt som er søtt.hvis jeg spiser snacks så er det ikke mye så skal til før jeg blir kvalm av det.

samme med brus,det drikker jeg ikke i det hele tatt.smaker ikke.

drikker kun kaffe og vann.

blir fortere mett,men blir like fort sulten så da spiser man lite,men ofte.slik som man skal gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...