Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...for i dag kom TR. På dagen 14 dager etter inseminasjon. F**n heller, det var jo ikke sånn det skulle gå. Har hatt historiens underligste syklus, men det kommer kanskje av inseminasjonen. Selv om dette bare var første gangen hadde jeg jo et inderlig håp om at det skulle fungere likevel. Nå er det bare å planlegge neste tur til Danmark.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Urk, det var leit. Uansett hvor klar vi er over at det som regel må flere forsøk til så er det jo ikke mindre skuffende når det ikke går. Krysser fingrene for at neste runde gir gevinst! =)

Skrevet

Jeg føler iderlig med deg. Bra du ikke gir opp.

Det ordner seg til slutt - ja kanskje om en måneds tid :o)

Skrevet

Det var leit ElleL. Hadde håpet at dette skulle gå bra for deg. Håper du har bedre lykke på neste tur.

Skrevet

...hei vet akkurat hvordan det er. Her kom den helvetes stygge tanta rekende inn døra mandag,- akkurat 14 dager etter 3 forsøk. Sukk. Men har allerede gamblet og kjøpt flybill. til neste runde. Jeg gir meg nemlig ikke ennå...Stå på du også.!

Skrevet

Huff, at det ikke kan klaffe for oss. Jeg har også kjøpt flybillett til neste runde. Kjøpte fleksibel billett i dag for å være sikker:-) Gir overhode ikke opp og ihvertfall ikke enda, det skal mer til for å knekke meg. Har også fortalt min mor at jeg holder på med dette i dag. Hun tok det bra, men det ble litt stille i andre enden av telefonen. Lykke til videre. Krysser fingrene for at det lykkes for deg om ca 14 dager.

Skrevet

Så fint at du har fått sagt det til din mor vet at du gruet deg til det. Selv har jeg sagt det til en til så nå er det hele 4 stk i kategorien venner/familie som vet det.

Selvfølgelig gir du ikke opp, de fleste trenger mer en en tur for å bli gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...