Gå til innhold

mine foreldre....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

vet ikke at jeg er gravid, er hjemme hos dem nå, står dem veldig nær:) men de klarer mest sannsynlig ikke å la være å si noe til resten av slekta, å æ e bare 6-7 uker på vei, litt tidlig at hele familien vet det enda. men føler meg litt råtten. min mann vil ikke vi skal si noe enda, venter noen uker til kanskje. han står ikke sin familie så nært som det jeg gjør...noen som har gjort det samme? tenker sånn så at de blir sikkert glad hvis vi forteller det når faren er over?...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jepp... svigers er kjempe glad og har visst at vi har prøvd lenge, mens min familie vet det ikke i det hele tatt... forrige mnd når jeg mistet fikk hun vite det og da ble hun kjempe glad for at jeg mistet... :(

 

nå en mnd etterpå er jeg gravid igjen men nå gruer jeg meg til å fortelle henne det.. står min familie kjempe nær egentlig for har utrolig liten familie, men nå skal vi vente til vi er over uke 12 før vi forteller noe som helst..

 

det er kjempe trist men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur jeg skreiv feil, mente at jeg står veldig nært min egen familie, enn det min mann å hans familie gjør:) min familie kommer til å bli helt vill når de får vite at de skal bli besteforeldre igjen....:) men synd å høre om din familie......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...