geircr Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 har sønn på 4mnd. han har virket utilfreds på kvelden ganske lenge nå. blir sinna på puppen fordi det kommer så lite ut. han vil da heller ikke suge. jeg legger han til ved gjevne mellomrom hele kvelden. han sovner sånn imellom 21-22.00 av ren utmattelse på puppen. han har vært umulig å legge men de to siste dagene har jeg gitt han tillegg på flaske i 19.00 tiden. sovnet av seg selv kvart på 8 begge dagene, i sengen:) så det er jo tydlig at han trenger mer mat. han har også sovet bedre på dagen de siste to dagene, så jeg er super fornøyd. men det jeg lurer på er om jeg skal fortsette med tillegg. eller kjøre igang med grøt på kvelden? vi har prøvd grøt på dagen, veldig veldig tynn grøt, han elsker det. hvor fort kan jeg øke, har gitt han en -to t-skjeer i tre dager nå. lurer også på om produksjenen min vil gå mye ned nå som han ikke ligger å suger på kvelden? var jo ikke mye han sugde, mest sutring fordi det ikke kom noe ut. har disse to dagene pumpet meg før jeg legger meg.
Nilena Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Spiser han om natta? Hvis ikke så vekk han en gang om natta et par - tre dager - så tar det seg opp igjen. Det fungerte for meg....damen her var nesten fem kg ved fødsel, så hun er stor og trenger mye mat. Hun er nå 3 mnd....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå