Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Hjelp!!!! Passer så dårlig å få barn no, men vi har prøvd i så mange år... Skikkelig dilemma! Er 1 mnd på overtid, har hadd vondt i brystene i noen uker og de kjennes så harde... :/ Føler meg slapp og lite opplagt, men jobber jo mye så det kan jo være grunnen?? Er det noen andre symtomer tidlig i svangerskapet som jeg kan se etter? Trur jeg bare later som ingenting litt til....
Jente88 Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Hehe.. Sorry at jeg ler asså, men jeg er også i samme situasjon. Tørr ikke å ta testen. Og jo mer jeg tenker på det, vet jeg at OM jeg er gravid, vil jeg beholde babyen - meeen da er det maaange planer/drømmer jeg må avlyse, men som jeg vet vil jeg alltid få nye drømmer! Huff!! Later også som ingenting, og tror at det bare er kroppen som spiller meg et lite puss. Skulle hatt mensen for 1,5 uke siden. Har testen liggende i skuffen på badet, men har ennå ikke tatt den... Venter leeengst mulig! Lykke til, uansett hvordan det ender opp med deg!
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 hehe hvordan klarer dere å holde dere såååå lenge da ??? hvorfor ikke bare ta en test å se hva resultatet blir også ta det derfra?? hehe tenkte på hvis dere må avlyse masse greier så like greit å få gjort det vel hehe uansett ønsker jeg dere lykke til og håper dere får det svaret dere vil
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 He he, ja ikke sant. Men da er du kommet lenger enn meg. Jeg tørr ikke kjøpe testen engang.... Lykke til til deg å! -Hovedinnlegger-
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 nå ble jeg fryktelig spent!! kan dere ikke teste a??
Jente88 Skrevet 17. oktober 2007 #6 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg tenkte jeg skulle vente til mandagen, da er det gått to uker. Er ikke mensen kommet til da, tar jeg testen. De planene er for neste år, så om jeg må avlyse de nå eller om 3 uker spiller ingen rolle. Akkurat nå vet jeg ikke hva jeg vil... Vi får se. Time will show!
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #7 Skrevet 17. oktober 2007 Du må gi tilbakemelding på hvordan det gikk da!!
Jente88 Skrevet 17. oktober 2007 #8 Skrevet 17. oktober 2007 Skriver vel et innlegg når jeg har testet meg Det må du også hovedinnlegger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå