Gå til innhold

noen som venter i mai/juni 08 som vil prate litt :)

vicky1984- FØDEKLAR :D

Anbefalte innlegg

jeg har termin en eller annen gang i slutten av juni... :)

fikk vite at jeg mistet i sept, men ble gravid igjen bare noen dager etterpå.. om jeg har mistet i det hele tatt da.. hehe

hun som tok innvendig ul av meg, var drita full... det er jeg sikker på...

dessuten kunne hun ikke svare meg helt på om jeg hadde mistet eller ikke, men fikk iallefall positiv test nå (negativ test etter jeg hadde vært hos hun) og det er 4 uker siden..

nå har jeg tatt 4 tester, 3 hjemme og en hos legen på man som var alle positive..

men testet 2 dager før IKM nå (lør)og syntes det har gått veldig fort å få positiv test igjen.. hehe...

så enten er jeg 4+1 idag, eller 8 uker++

skal til legen på tir så får kanskje noen flere svar da :)

Fortsetter under...

ja hun snøvlet faktisk også så hun ned på oss som var så unge og syntes ikke det var nødvendig å prøve enda og masse :(

men nå er vi iallefall gravide med termin rundt 24-27 juni så har skrevet 26 jeg :P får liksom ikke bestemt meg :P

skal til legen til tir så håper henne kan hjelpe meg å finne det ut mer eksakt :)

jeg har ei jente på 2.5 fra før så dette blir vårt første felles barn :)

hvor er du fra da og hvor gammel er du :)

formen er bra eller? klem

jeg er fra sarpsborg og er 22år;)

du da?

formen er veldig opp og ned ene dagen merker jeg ingentingen men andre dager ligger jeg rett ut på sofaen uten krefter til noe som helst...

formen hos deg da?

har du begynt og merke noe i magen? føler meg sånn rar jeg da og kan ikke huske det var sånn med sebastian..

klem

jeg er 23, fylte i aug :) og bor ikke så langt fra drammen...

eneste jeg merker i magen er stikningene, er bare 5 uker så litt tidlig å merke noe annet.. hehe... men det kommer jo fortere når man er annengangs da :P

også merker jeg at jeg er ekstremt trøtt enkelte dager.. hehe :)

hvordan rar føler du deg da???

hehe sant det da;)

føler meg helt j..... for å være ærlig.

er ikke stikkninger men er veldig ubehagelig,er ikke sånn vondt men noe er det;) skal jo til legen snart og da får jeg spørre han om det da....

trøtt er jeg oxo og må "vile litt hver dag og hver gang så sovner jeg;)" er litt kvalm på morgenen og kvelden men er i det momanget jeg legger meg og da jeg står opp,men ikke sånn at jeg kaster opp heldigvis;)...

klem

Annonse

hei :)

når har du legetime?? er det første legetimen din?

jeg skal til første legetime til tir og jeg gleder meg masse :)

formen min er sååå opp og ned fra dag til dag den.. hehe

igår var jeg lys våken kl 0730 og idag orket jeg ikke stå opp før kl 12

hehe

spisingen min er dårlig for vet virkelig ikke hva je ghar lyst på...

men når jeg først kjenner noe jeg har lyst på, DA må jeg løpe og kjøpe det... hehe...

merkelig nok har jeg null lyst på søtsaker elller brus.... har bare drukket bonaqua med bærsmak... hehe... men det er jo bare positivt det da så jeg ikke raser opp i vekt som jeg gjorde med vesla.. hehe :)

første timen er 31 så det blir spennende da;)

hehe bra det ikke bare er meg som ikke vet helt hva som frister...

måtte løpe opp i butikken nå og kjøpe meg sånn karamell stang lignende sak hehe.....

hmm noen som har det rasa opp 30 med guttungen og ser ut som jeg er på god vei igjen men er flink til og drikke vann og sånn tørst da;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...