Gå til innhold

sykemeldt?? hva gjør dere for å få dagene til å gå??

Anbefalte innlegg

Er sykemeldt pga høyt BT og ødemer, med beskjed om å ta det med ro... Ikke lett når vi nettopp har flyttet, og har tonnevis med esker og kofferter som skal pakkes ut...

Så i dag har jeg pakket litt ut, tørket litt støv, og ellers ligget på sofaen der jeg har vekslet mellom det å se på TV og lese i noen gamle blader som jeg fant i noen esker... Spennende, sant?! Har ringt til alle jeg kan ringe til, kan ikke plage dem heller, og nå er jeg tom for ideer..

Tips anyone??

Fortsetter under...

Oj, ikke så enkelt om man må ta det veldig med ro, så jeg har ikke så mye ideer. Jeg har startet permisjon så jeg fordriver tiden med litt shopping (orker ikke så lenge av gangen), cafe tur med noen som også er hjemme. Pusle litt hjemme, ordne til baby kommer. Har kjøpt skjærgårdsdoktoren på dvd som jeg skal se. Skal male en bok hylle, og perler litt. (lager armbånd, kjeder osv, fine julegaver/bursdagsgaver)

Gå små korte turer, les en god bok.

Lykke til ihvertfall...

Stå opp tidlig å gå å legg deg igjen etter noen timer! Det gjør jeg.. Når jeg står opp da er det ut på tur eller trening! Deilig å bevege seg litt! Handle middag.. (går på butikken hver dag for å ha noe å gjøre..slipper å bære så tungt også:)) Ettermiddagen går som regel fort med husmor ting å pluttselig er det kvelden å tv-titting å innimellom litt besøk!

Nå skal jeg begynne å handle julegaver! Tror det blir travelt nok i desember med den Lille... Kan jo også lage litt julekort..det er opp til vurdering.

Tror neppe jeg ved senere annledninger vil ønske at dagene å tiden skal gå så fort som nå, enkelte klager, jeg fryder meg!!! 6 uker igjen, håper for min del 14 dager før tiden......

Kan jo ta toget å reise på en liten Tripp til Sverige..det skal visst være ganske billig med baby-stæsj der!

Kos dere:o)

Hei.

jeg har erfaring med å være sykemeldt. har vondt for å gå vært sykemeldt i 10 uker må 6 uker til termin. Tips. Les bøker, spill kabal på pc, prøv å lage midag til resten av huset, (populært for de andre du bor sammen med) se tv. Engasjer venner bak deilige kaker. Og lykke til.

Jeg er også sykemeldt, men det er på grunn av bekkenløsning. Jeg gjør nok litt mer enn jeg egentlig burde. Er blitt en racer på husarbeid i det siste - tror det har noe med denne redebyggingsgreia å gjøre, for normalt er jeg nokså laidback på det området. Blir også endel turer i besøk til venner og familie og jeg prøver å få gjort de siste forberedelsene til babyen skal komme nå. Har vasket nesten alle babyklærne og babysengetøyet i går og i dag. Så blir det noen turer i butikken og på kjøpesentere og lange telefonsamtaler, samtidig som jeg prøver å få meg litt søvn på formiddagstid, siden jeg sover dårlig om natten for tida.... Dessuten har jeg en 4-åring som går i barnehage på dagtid, da, men jeg bruker endel tid på ham på ettermiddag og kveldstid, så kan ikke si at jeg kjeder meg akkurat. Aner ikke hvordan jeg skulle hatt tid til å jobbe nå egentlig :-)

Har du prøvd å strikke forresten? Låne/kjøpe en god og spennende bok (blader blir man jo så fort ferdig med)? Shoppe på postordre? Det er litt av hvert man kan finne på selv om man må ta det med ro, men dette var det eneste jeg kom på nå.... Lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...