Gå til innhold

trollet 66....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ond sirkel er mildt sagt!!!! Nå er det blitt så ille at baby begynner å hylskrike en gang for timen....ikke for å spise....bare littegrann....å så sove trygt å godt med mammas pupp i munnen!!!!

Måten du gjør det på "trollet66"? Står du opp uansett hvor ofte baby våkner?

Har store problemer med å skille skikkelig våken skrik å "soveskrik".

Et annet problem er og at jeg gjør dette for ikke at mannen skal bli vekt. Han skal tross alt stå opp å gå på jobb.....han sier at jeg ikke skal tenke på det, men jeg får det ikke tiol...!!!!

Huff!!! Syt og klag

Du hadde svart på et innlegg fra meg ang. amming om natta...derfor skriver jeg til deg slik.....og det virker på meg som du har massevis av god erfaring =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg står opp men ikke med en gang..... Viktig at baby ikke forventer at noen kommer springende med en gang det kommer en lyd...... Det er viktig å skille litt på lyder også, noen ganger bare sutrer de litt, andre ganger kan det være mer hysterisk..

Viktig å ikke ta for mye hensyn til mannen din ja, der lager du ris til egen bak (og hans) menn pleier å sove godt :)

Noen ganger kan det til og med våre på sin plass at mannen tar noen økter med barnet i løpet av natten, han lukter ikke melk og har ikke puppen å tilby!!!!

Prøv å bruke tutt/smokk, og gi denne når baby syter.... ikke amme i senga deres selv om du er trøtt, da sovner dere bare begge to.....

Det er viktig å være itt tøff noen dager, og så går det seg til, men som sagt, ikke fall for fristelsen å ta baby opp i senga, det er jo det hun vil..........

Det er også litt tidlig å la baby gråte seg i søvn, men litt gråt tåler de, bare det ikke blir hyteriske hikst, du må nesten prøve deg frem, men det er viktig at de lærer seg at natt er natt, ikke snakke og pludre med baby om natten, la ting foregå i mørket /svakt lys, ikke skifte om det bare er tiss og stumpen ikke er sår

Skrevet

Har prøvd å la det gå lengre....eller la han våkne skikkelig. Gikk bra første natta, men har gjort samme tabbe igjen....altså.....tar han for tidlig, så det er min egen skyld at han våkner. Lærer vel så lenge man lever.

Takk for at du svarte meg =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...