Gå til innhold

BIM treff Oslo (ca 30+)


Lene 1. Mai

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Denne gangen skal jeg sørge for å si i fra til mannen i goood tid slik at han er hjemme med guttene:) For jeg vil også være med. Så lenge det er sentralt så finner jeg nok frem:)

 

Gleder meg til å se alle igjen

 

Camilla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!

 

Blir gjerne med på treff,men kan ikke si for sikkert at jeg kan den dagen...mannen min er da i Barcelona og mamma kommer innover for noen dager. Har jeg barnevakt,så kan jeg kanskje komme:-)

 

Som forslag på restaurant...hva med mat&mer på bjølsen?Veldig koselig sted og supergod mat:-)

 

Enkelt å komme seg dit: ta 37-bussen eller 54-bussen,busstopp rett nedenfor.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil også dit - kom på at jeg skal på Yoga på Sagene til 18.15 så da kan jeg bare snike meg opp til Bjølsen rett etter det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg har ikke vært så aktiv på BiM under denne graviditeten, men da jeg leste om treff for de over 30, så kom jeg til å tenke på alle de koselige treffene jeg var med på da jeg ventet storebror (og etter at han var født).

 

Har dere hatt mange treff alt, sånn at alle nå kjenner hverandre? Eller skal man tørre å slenge seg på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært tilsammens 3 treff for oss over 30. Det er bare å slenge seg på 8 november :-)

Det har vært varierende oppmøte hver gang, så det er alltid noen nye fjes der.

Vi er ikke skumle i det hele tatt ;-)

 

Velkommen!

 

Anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på mitt første treff forrige gang og de var ikke skumle i det hele tatt. :)

 

Bortsett fra Anna da... ;)

 

ps. Håper du har det fint i Trondheim. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, takk Grete ;-)

 

Har det topp i Tr.heim, koser meg med masse deilig mat, shopping og Cafèbesøk!

 

Tenkte kanskje å snike meg med deg på Yoga på torsdag, er det 18.15?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Dere er faktisk grunnen til at jeg først logget meg inn på disse sidene. Syntes det hørtes koselig ut med en "klubb" for de over 30. Sist gang misset jeg akkurat treffet dere hadde, og nå har jeg holdt et øye åpent for når neste treff skulle være.

Dessverre er jeg ute og reiser (i jobben) når dette treffet er, men ville bare si at jeg skal passe på at få være med neste gang..:)

 

Håper det er greit å komme med litt seint:)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra å høre at husmorferien går fint for seg Anna. :)

 

Yoga er 16.45 på torsdag, men jeg rekker det ikke pga jobb...

Vi kan eventuelt prøve Gravideyoga II onsdag kl. 16.45-18.15

eller Gravideyoga I onsdag 18.30-20.00 hvis de har plass til oss?

Og hvis du har kommet tilbake til Oslo selvsagt?

 

jen73 - vi venter på deg til du dukker opp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke tilbake før i 22-tiden på onsdag.

Vi se om det blir noe Yoga uken etter i stede på meg da :-)

Skal jo forresten på gravidyoga II fra 13 november.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal både 1. og 8. november i hvert fall. :)

Da ender jeg opp med 3 ganger jeg må ta igjen (lenge leve sløvheten) så kanskje jeg kan snike meg med på gravid II - kurset ditt. :D

 

Prøver ellers å lure med en god venninne den 8.november.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei jenter :-)

Vært litt stille her ang BIM treff nå på torsdag. Men antar at de fleste er klar for Mat og Mer på Bjølsen.

Hvis noen har noe annet forslag så hadde det vært fint om det kom inn kjappest mulig.

Tenkte å bestille bord til ca 10 stk klokken 19.00. Ringer i morgen ettermiddag :-)

 

Anna :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefint om du får bestilt bord på Mat og Mer på Bjølsen Anna. Jeg er ikke 100% sikker på om jeg rekker å komme. Kommer an på om "min bedre halvdel" rekker hjem fra jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilllt bord til klokken 19.00 i morgen :-)

Ved bestilling over 6 pers MÅ vi forhåndsbestille maten.

Og den bestilling bør de ha til i morgen kveld før de stenger. Det hadde vært fint om dere kikket på menyen og gir meg tilbakemelding på hva dere ønsker, så ringer jeg inn bestilling i morgen kveld.

http://www.matogmer.no/meny01.htm

 

Kommer til å legge ut info på BIM-treff Oslo også.

 

Anna :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Anna.

Jeg sendte en mail til de har jeg adresse på, men jeg har kun fått svar fra Linda. Hun ville gjerne ha pastasalat med reker og advocado. Jeg tror jeg går for en Braisert Lammeskank.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lene :-)

Har fått mail fra flere om mat til i morgen, nå er vi 5 som har bestemt oss for mat. Eller jeg har ikke bestemt meg helt enda... Står mellom ett par ting enda.

Det kommer vel inn flere etterhvert håper jeg!

Grete, Øydis og Aliye har meldt avbud i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

beklager har ikke vært inne på diesse sidene på en stund nå. Har dessverre ikke fått vært på noen treff ennå, men kan i kveld om det er da... eller var det i går (sto først 8/11, så 7/11)??? Sikkert litt sent å komme med matbestilling om det er i kveld (men tar gjerne en pastasalat m kylling om det går å bestille) Kjempefint om noen kan svare om det fortsatt er mulighet for å bli med? Hører jeg ikke noe, regner jeg med at det var i går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei "førstegangs jan-08"

Det er i kveld kl. 19. Kjempekoselig om du kommer. Håper du rekker å få beskjeden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...