Gå til innhold

hvor vondt er det normalt å ha ....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hvor vondt er det normalt å ha i begynnelsen av ett svangerskap???

jeg har sterke mensmurringer.... kjennes ut som om jeg skal ha mensen hele tida... vet ikke om jeg er gravid enda,emn skulle hatt mensen for en uke siden,og testen er negativ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg hadde nesten ikke vondt i det hele tatt, og jeg har hatt veldig mye mensmurringer i en uke för jeg skulle ha mensen. Så da jeg testet positivt var jeg ikke overrasket, siden jeg ikke hadde hatt disse murringene like sterkt.

Men dette er nok veldig individuelt.

Uansett, lykke til:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har virkelig hatt veldig vondt et par ganger, våknet og kaldsvettet, tekt at dette må være som rier - nå går det galt. Men, var på tidlig ul (pga mistet sist) da jeg var 6+1 og så et bittelite bankende hjerte. vi får bare tenke at mini klorer seg ekstra godt fast :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til tider har jeg kraftige murringer, minst 10 ganger så vondt som når jeg skulle ha mensen. I dag på jobb fikk jeg så vondt at jeg begynte å kaldsvette samt at jeg ble kvalm. Varte i ca 10 min før det ga seg. Etter det har jeg vært fin. Ble jo litt bekymret, men ut fra hva jeg er lest er det normalt å ha sterke mensmurringer o.l. i denne perioden. Er i min 5. uke nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ut på tirsdagen at jeg var gravid. Etter en ukes tid med mensmurring. Ikke vondt, men bare irriterende smerter. Vet ikke hvor langt på vei jeg er, siden syklus er spinn vill. Hadde ikke slike murringer ved første svangerskap, men nå har jeg snart hatt det i 14 dager, begynner å av ta nå. Hatt noen episoder der det har blitt litt være, og ja, da blir man jo litt redd. Har tenkt mange ganger at nå går det galt....for alt er så anderledes nå en først. Å ihvertfall nå som vi ikke har funnet noe bønne heller. Skal til gyn ul onsdagen, å bli skikkeli undersøkt. Så vi får se da va som befinner seg i magen min. Krysser fingrene for det beste ;)

 

Tror jeg er 4 uker på vei.......

 

Tvi, tvi alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det kan ta opp til 13 dager før en test slår ut posetivt :) bgh det ikke er alle som har så mye hcg i urinen enda. men du kan jo prøve og ta en cb digital:) den slår nok garantert ut:)

og mensmuringer er helt normalt, di kommer og går:)

hilsen meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også menssmerter :( men "beveger" magen deres også? Jeg tror nok at det er mase luft, men magen min er veldig rar. Hadde ikke slikt forrige graviditeten og jeg synes det er veldig merkelig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei-:)

Var hos gyn forrige fredag for å sjekke min tilstand da vi var klar til prøverørbeh.Hadde gått med mensmurringer, men ingen mens kom (skulle hatt den rundt 25 sept). Hadde aldri i min villeste fantasi trodd at gynekologen skulle si "kjære deg, du er jo gravid":-) siden jeg har pcos og min mann dårlig sædkvalitet.Men gravid er jeg- i uke8 (litt usikkert ifølge gynekolog) og fremdeles mensmurringer. Leste i bladet gravid at dette er helt normalt. Nå er min største frykt å miste, men vi klamrer oss til håpet og er lykkelig for hver uke som går. LYKKE TIL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...