Gå til innhold

Jammen var der ikkje to....

I@V

Anbefalte innlegg

var til ul i dag pga en blødning i går (er i uke 12+3). Tok innvendig ul og fann en fin og frisk liten en... Etter å ha målt den nøye begynte han og sjå litt rundt igjen, og jammen dukka det ikkje opp en til.... Gjett om sambo fikk haka langt ned på knena... hihi... Dama spurte om han trengte stol, men meinte at so lenge han ikkje fann enda fleire so skulle det vel gå bra... Eg begynnte å storgrine... Er ganske shaky, men det går no bra... Har heile tida sagt at det kanskje var to, ikkje på grunn av at eg er stor eller noke, men bare en følelse eg har hatt... Blødningen var forresten stoppa no, men kom sannsynligvis ut av at morkaka til den eine låg heilt nede.. So då blir det to små på oss i april.. :) Skal bli spennende å fortelle vordende storesøster at det blir to babyer på oss... :)

Fortsetter under...

Stirret i veggen med et flir om munnen i ti minutter når jeg var på Ultralyd. Mamma til barnet tutet i ett sett, glade tårer. Twin towers kommer i februar/mars og vo foreldre skal bli kjempeflinke.

Bestemor lo så hun tisset på seg når hun fikk vite at det var to, (gamle damer og inkontinens....) Har kompis med 4 mnd gamle tvillinger og det første han sa var at vi måtte huske på at de ikke kom til å drite synkront.......

Annonse

jeg ble sendt på ul på grunn av smerter i egstokken, de ville sjekke om det var svangerskap utenfor livmoren...og mens jeg kikket på skjermen så var den som tok ul på meg så stille så jeg spurte " er det noe der? ser du noe"

svaret som kom da var jooooda her ser jeg toooo stykker her" og så viste hun oss hvor, dette var i uke 6, og det var helt enormt å se hjerteslagene til begge to(var så heldig å se det på begge :):) da var det tårer i øynene og latter i rommet skal jeg si.det er nå en helt spesiell følelse når man får beskjeden om flere i magen.

mannen min syntes det var kjempegøy.

fortalte det til mamma og pappa samme da og hun grein i flere timer.:)

termin i begynnelsen av mai.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...