Gå til innhold

synes selv jeg gjorde ett kupp!!!


*Tutti*

Anbefalte innlegg

hvor mye koster egentlig saueskinnspose??

jeg fikk nemlig kjøpt et til 650 kr, brukt. men det ser kjempe fint ut :) :) er veldig fornøyd.

må disse renses eller vaskes?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest VerdensHeldigsteMamma

Da har du gjort en god handel, ja!! De posene er jo knalldyre!

Usikker på hvordan man holder den ren, jeg...ser for meg at lufting må være flott. Vi er så heldige at vi får en ny skinnpose laget av villsau når lillegutt kommer, setter enormt pris på det, for tror ikke vi ville hadde råd ellers... Og babyen har det jo kjempevarmt og godt oppi en sånn pose!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,ja det er billig for en saueskinnspose! Vi skal få en brukt av svigers,de skal sy om trekket først :) Tror kanskje de kan renses,men hør på et renseri eller i en butikk som selger det,der vet de sikkert hvordan man behander de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg og har hørt at de er dyre, så jeg er så glad :) heldige som får arve :) det er jo så koselig.. takk for svar fra begge to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.Ja du har gjort et kupp.De ligger på opp mot 2000kr nye.Jeg har hørt at ull er sjøl rensene.Ikke vask den før du er helt sikker.Hvis det er frost der du bor kan du lufte posen ,og hvis det er midd tar frosten knekken på den.Jeg skal også ha saue skinn pose.Var på Ikea og kjøpte skinn til vugga også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har arva en 30 år gammel saueskinnspose. Fikk rensa og børsta den på et renseri og den ser nesten helt ny ut!Anbefales! Gleder oss til å ta den i bruk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...