Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Hit men ikke lenger!!! Dere som ikke har noe konstruktivt å komme med burde pelle seg langt bort!!! Dere stresser stakkars vordende mödre med enda mer dårlig samvittighet enn de sikkert allerede hadde fra för. Fryktelig dårlig gjort. Livet er for det meste basert på flaks og uflaks! Å få et friskt barn er ingen selvfölge for noen! Det er veldig tilfeldig at barn kommer ut med evt skader. Ikke-röyker eller röyker!!! Så ta dere sammen, og slutt å gå rundt med nesen i väret og tro at deres barn blir friskt og fint bare fordi dere ikke röyker! Hva med de drinkene dere tok i beg av svangerskapet???
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Herregud for et elendig innlegg... For det første tok jeg ingen drinker så slipper å tenke på det. Men forskjellen på de som har gjort det og dere er at de faktisk sluttet med å skade barnet da de fikk vite at barnet var der! Det er en ganske stor forskjell det, og har med samvittighet og fornuft å gjøre, noe dere ikke eier! Og det tragiske argumentet om at barn KAN være skadet selv om man ikke røyker, er bare noe dere bruker for å lette samvittigheten for dere selv. Fakta er at det er skadelig å røyke under graviditeten. PUNKTUM! Typisk dere å snakke om neser i været. Vi har faktisk en grunn til å gjøre det, og det er fordi vi faktisk ER mye bedre enn dere! Bruk så mye krefter du vil på å overbevise deg selv om det motsatte, men fakta er at vi klarte noe dere ikke klarte, dvs. vi er sterkere, har bedre morsinnstinkt og bryr oss mer om barna våre! Og det er faktisk ingen som synes synd på dere, så ikke kom med noe "stakkars vordende mødre". Det er synd på barna deres, ikke på dere, og jo fortere dere innser det, jo fortere kan dere bli bedre mennesker (hvis det virkelig vil det da, virker ikke akkurat sånn!)...
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg mener bestemt at jeg er et bedre menneske enn deg som har en slik holdning!!! Hvis du ikke röyker eller er eks-röyker, hva gjör du her inne?! Har tanken slått deg at det ikke er like lett for alle å slutte med röyken? Hadde det gått med et trylleslag, så hadde ingen på denne kloden rökt! Kan ikke tenke meg at det er en eneste röykende gravid som tror at det ikke kan komme til å skade den lille, men det gjör for pokker ikke saken lettere for mange. Derfor er mennesker med din holdning det siste som trengs i en slik diskusjon!
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #4 Skrevet 19. oktober 2007 Til 16.47 Vi er sterkere he he, mennesker som rakker ned på andre gjør det ofte fordi de føler seg bedre da. Er det noen som snakker med nesen i været er det du. Og det er faktisk en realitet at barn kan være skadet av andre årsaker som: Hvis du er overvektig spiser mat med e-stoffer Begge disse tingene er kreftfremkallende og er du overvektig kan barnet ditt få anlegg til diabetes, da barnet ditt også sansynligvis blir overvektig. Sinnet ditt skader barnet, når du hetser mennesker her inne stresser du barnet. Tror du sliter med hormoner stakkars, du bør begynne å roe deg ned. Jeg syns synd på mannen din (hvis du har en) for han må da jaggu få gjennomgå med en slik personlighet som du har.Hurra rakke ned og tråkke på folk, ja det kan du!
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #5 Skrevet 19. oktober 2007 Samboeren min er veldig fornøyd med å ha en smart og gjennomtenkt og sterk dame som meg, så det trenger du ikke tenke på. Han er også veldig stolt av at jeg klarte u stumpe røyken, og sitter her og sier akkurat nå at han aldri kunne tenkt seg noen sånne egoistiske svake kjerringer som dere :-) Han og jeg synes synd på mennene deres (hvis dere har noen da) som må takle at dere skader barnet deres! Og jeg er ikke stresset selv om jeg "hetser" dere, pulsen og hormonene mine er helt normale, men takk for omtanken!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #6 Skrevet 20. oktober 2007 Hei du smarte menneske! Du føler deg smart, men ut far dine synspunkt må jeg da være mye mer smatr enn deg.Jeg har aldri tatt en røyk, men jeg kunne heller ikke tenkt meg å tråkke på mennesker slik som du. Selv om du har sluttet å røyker er ikke røykeslutt for alle like, det har jeg sett i min omgangskrets, noen mestrer bare å legge vekk røyken mens andre har voldsomme abstinenser, noen så stor at leger fraråder dem å slutte helt under svangerskapet. Husk på det du som er så kjephøy, du har sikkert vært sammen med barn de dagene du røkte tidligere, da pustet du også ut giftige stoffer på disse barna, men det er vel ikke så viktig for det er jo ikke ditt barn. Slutt å døm andre, du har vært en røyker selv. Du har sikkert røyket ute på byen før røykeloven kom, og da har jo du gjort det samme som de du kritiserer.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #7 Skrevet 20. oktober 2007 Nei, det har jeg ikke. Har alltid passet på å ikke plage andre med mine egne uvaner :-) SPESIELT barn!!! Er ikke det bra? Og smart?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #8 Skrevet 20. oktober 2007 Spesielt barn, ja da har du jo ikke fult og helt værnet andre så så smart er du ikke etter egne regler
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #9 Skrevet 20. oktober 2007 Wow, blir skikkelig imponert av dine evner til å pirke ihvertfall :-) Jeg synes det er spesielt viktig å verne barn, det er poenget, er du ikke enig da eller?Smartingen?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #10 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg er virkelig imponert over de som mestrer å slutte, men jeg sparker ikke de som ikke mestrer dette. Avhengighet er forskjellig hos mennesker, og du må huske at enkelte mennesker blir oppfordret av leger til å røyke da påkjenningen blir mye større for barn om de slutter. Men du vet kanskje bedre enn leger hva som er rett. Kjenne to stykker som var i en slik siuasjon, og de ble faktisk også gravid med prevansjon og hadde derfor heller ikke mulighet for å planlegge. Men etter din mening så burde de vel ha tatt abort. Jeg vil tilføye at barna dere er friske.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #11 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg mener at folk skal slutte å skade barna sine når de VET de er gravid. Selvfølgelig! Det er ikke forskjell på avhengighet, mn STYRKE! Svake mennesker får ingen sympati hos meg, det er bare patetisk!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #12 Skrevet 20. oktober 2007 Å kalle andre mennesker man ikke har mött, svake, vil jeg påstå er höyst frekt! Du kan ikke ane hva som er evt grunn til at folk röyker. Det finnes mange stress faktorer i livet som gjör at fokus blir flyttet, eller at man rett og slett ikke har overskudd til å ta tak i en slik prosess, som röykeslutt er! Stakkars deg som er sammen med en mann som hadde gått fra deg hvis du ikke hadde klart å slutte. Ingenting er jo bedre enn at du klarte det, all honnör til deg for det. Det du trenger å jobbe med er din utrolig dårlige holdning! Å komme inn her og fordömme andre mennesker for å holde deg selv oppe, antageligvis fordi du er så röykesjuk at du ikke vet hvor du skal gjöre av deg, er totalt forkastelig!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #13 Skrevet 20. oktober 2007 Er ikke mine holdninger det er noe galt med her, det er ganske tydelig! og røykesuget ga seg for lenge siden, så akkurat det er ikke noe problem. Har jeg sagt at typen min hadde gått fra meg? Tror ikke det. Han hadde bare blitt utrolig skuffet og sint over at jeg skadet barnet hans (for det er jo deres barn også, sant?). Ganske frekt å skade andres barn også mener no jeg. Grunnen til at de røyker driter jeg langt i, for folk flest er det ganske uviktig!!!!! Problemet er at de gjør det, og DET er forkastelig!!!!
Gjest Skrevet 21. november 2007 #14 Skrevet 21. november 2007 det som er forkastelig er sånne folk som deg! håper virkelig du forandrer holdninger til den lille kommer. helt utroli at du kan være så høy på pæra, tror du har kjøpt vettet ditt på sparetorget jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå