Gå til innhold

ja, da er vi straks i gang, Venter bare på mensen!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått godkjent søskenforsøket, og bare å ringe inn mensen når den kommer. Men den lar vente på seg. Hadde siste mens 25.08.07 så det er jo på tide nå liksom.

Skrevet

Jøss, er du i gang allerede? Jeg trodde barnet måtte være ett år før en kunne få søskenforsøk? Jeg trodde du bare er litt foran meg? Jeg har en på 5 måneder. Har du sendt skriftlig søknad? Har du noen på frys? Vi har fryseegg som jeg håper på.

Skrevet

Lykke til med søskenforsøk eifos ! :o)

Skrevet

Oj - det gikk kjapt, når var det jenta di kom til verden? Trodde man måtte slutte å amme for å få søskenforsøk, men det er kanskje anerledes hvsi du har egg på frys?

Lykke til!

Skrevet

Det var jammen raskt! Masse lykke til med søskenforsøk! Antar at du ikke fullammer, siden du allerede har hatt mens. Blir spennende å følge med på hvordan det går med deg!

Skrevet

Heidu komma, ja da er vi igang igjen. Søknaden er innvilget, og mensen kom i går 17. oktober så jeg ringte den inn i dag. Uttaket blir i uke 50, så da er jeg kanskje gravid til jul? Håpe Håpe...

Skrevet

Hei snøfilla. Jeg mista melka mi allerede etter 5 uker jeg. Eline er nå 5 mnd. Ho fikk kolikk, og jeg hadde for lite melk. Måtte til med morsmelkerstatning, og den kombinasjonen av min melk, og erstatningen skar seg helt i magen hennes, så da kutta jeg det ut.

Jeg har ingen egg på frys nei:-( Dessverre. Gruer meg til uttaket, men hva gjør man ikke for de nydelige små?

Ps... Hvordan går det med deg?

Skrevet

Ja, det er kanskje litt kjapt, men vi har ønsket oss to tette og ei badehette... Hi hi hi...

Takk for lykkeønskninger.

Vi skulle jo opprinnelig ha hatt to i slengen nå, men det ble jo ikke slik, og savnet er litt stort etter hun det ikke ble. Klem

Skrevet

Hei igjen!

Vi skal til Finnland og kromosomteste eggene mine. Venter på mens og håper på forsøk i nov. hvis alt ser bra ut.

:-)

Skrevet

Masse lykke til i hvertfall. Du fortjener at det er din tur nå. Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...