Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #1 Del Skrevet 17. oktober 2007 jeg har problemet at, har ikke vært utro mn e i den situasjonen at min eks kan være faren til min far elr min nye kjæreste...... når d er snakk om en margin på en uke er d da mulig å kunne regne seg fram til hvem som er far vet termin dato etter første ultralyd som jeg tok i uke 9+4 er nå i uke 14... har en sterk følelse på at det er min kjæreste... har vært fult ærlig med begge to å min kjære tok d vi kan godt si myyye roligere en meg=/ for barn har alltid vært d siste på min ønskeliste akk no mn mn no er no d skjedd så da må man ta kosekvensene.... å til opplysning grunnen til at jeg er forvirret er for jeg ble gravid når jeg gikk på pillen.... =s sukk.... mn mn lurer vel på om siden det er på dagen regnet fra mensen dag e e blitt gravid e ikke d mest naturlig at det er den som jeg var ilag me først da som mest sannsynlig e far til mitt barn? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10662501-hei/
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #2 Del Skrevet 23. oktober 2007 Been there, done that sier jeg bare. Skulle nesten trodd det var meg selv som hadde skrevet innlegget. MEN jeg var så heldig at eksen min var sterkt forplantningsredusert og visste om det, samtidig som min nåværende mann er en smule viril.. Men kluet er, jeg gikk også på p-pillen, den kan i noen tilfeller forsinke hele syklusen, slik som i mitt tilfelle, og det var faktisk rent teoretisk det som reddet meg. Den dårlige nyheten jeg har til deg, er at sædceller kan leve i tre til fem dager, alt etter som forholdene i skjeden. Vis du er skikkelig uheldig, er det nr 1, og har du en smule flak sånn som meg, så er det nr to. Selv om det var "bare" fjorten dager mellom min eks og min mann, brukte jeg kondom, som forøvrig sprakk, og jeg hadde aldri i verden trodd det gikk ann å bli gravid. Jeg kjenner så innmari godt igjen tankegangen din, fordi jeg selv hadde den på det stadiet. Har man gjort noe dumt, så tar man konsekvensene av det.. Jeg har heldigvis verdens mest fantastiske mann. Jeg vurderte abort hundre ganger, mens mannen min virkelig ønsket barnet. Han sa klart i fra at han ville være pappa, uansett genetikk. Fortiden kan ikke endres, sa han. Han sa at valget var mitt, men som sagt, jeg skulle vite at det var opp til meg, fordi han ville støte meg hele veien. Vi tok for sikkerhets skyld en farskapstest i etterkant, og han er 100% pappa han, men det virker ikke som det hele har betydd noe for han. Han og guttungen er erteris, men husk np inderlig på at ikke alle er så heldige.. Jeg krysser fingrene for deg, såfår du bare se om du er sammen med en mus eller en mann Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10662501-hei/#findComment-10717937
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå