Gå til innhold

Har dere begynt å tenke på jula?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg begynte så vidt i går med å lage liste over alle som skal få gave og sende ut mail til brødre og svigerinner for å få ønskelister. Fikk svar fra en med en gang, så da kan jeg i praksis begynne å handle allerede. Og de ønskene jeg fikk var fantastiske så jeg gleder meg!

Ellers så har mannen min bursdag på lørdag så jeg holder på å kjøpe litt ymse til han. Kjøper heller litt for mye og fordeler mellom bursdag og jul.

Så vidt begynt, strikker på spreng for å få ferdig en genser... Strikkelysten går opp og ned, for tiden er det litt ork å ta det fram.

Jeg satt faktisk også å lagde en liste i går over hvem vi skal kjøpe julegaver til:)

Åjada :-) Jeg er "juloman" og elsker alt som har med jul å gjøre. :-)))

I høstferien pakka jeg masse julegaver, de har jeg kjøpt gjennom året. Så nå gjenstår det kun å kjøpe gaver til familien, og de nærmeste rundt oss.

Jeg synes det er kjempegreit å ha de fleste gavene ferdige tidlig, for vi har så mange å kjøpe til, så blir det ikke så mye stress med gavekjøping i desember - da kan jeg heller kose meg med litt baking og juleverksted med 5-åringen på ettermiddagstid :-) Ååå, bare jeg snakker om det - så kjenner jeg hvor jeg gleder meg!!! Jul er årets høydepunkt!

Annonse

Mamma laget en kalender til oss som hun sydde. Det var bare et stykke strie, med røde lommer på og nr på lommene. Så kjøpte hun småting og pakket inn. Vi er 4 søsken, så da gikk det på omgang hvem som åpnet. Kjempekoselig, husker ennå den spenningen det var å få åpne.

Ta en gardinstang av tre, kutt den opp i passende lengde og mal den grønn eller rød, tvinn snoer av rødt og grønt garn (eller bruk hamp) og heng 24 sykker bortover og knyt pakkene på....Har du noen nisser /granbar el lignende kan du feste de oppå stangen, kjempe enkelt og veldig fint :-)

Jaaaaa! Jeg har begynt å tenke på jul!!! (eller har vel ikke helt sluttet fra i fjor...) De fleste gavene er faktisk ferdig, eller blir ferdig iløpet av denne uka :-) Prøver å ha mest mulig unnagjort til desember så jeg kan gjøre sånne koselig ting da som pepperkakebaking og juleverksted med fettrene og kusinen til Magnus, spise nissegrøt, ha luciatog, gå på julekonsert (putti plutti pott når magnus blir større!)

Ah...O jul med din glede (og barn i august! hihi)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...