Gå til innhold

Merkelig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

i går natt og i går morges var jeg så kvalm at jeg ikke klarte å stå opp om morgenen. Men, det gikk over ut over formidagen. Jeg hadde tatt ett par glass vin og tenkte at det var derfor.

I dag stod jeg opp tidlig, og etter en halv times tid.. ble jeg veldig kvalm, og kastet opp. Er bedre nå, men litt uvell.

Fikk jo mensen så det holder på mandag.. hadde det ikke vært for det så minner jo dette mye om morgen kvalme da...

Har ikke testet etter at jeg fikk mensen, for det skulle da vel ikke være nødvendig. Ikke snakk om lite blod som har kommet for å si det sånn.

Dere er vel enige med meg at det ikke skal være nødvendig å teste noe mer denne runden?

Men det er jo litt snodig dette her synes jeg da...

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg er ikke enig i at man bare skal la være å teste selv om amn har fått mensen.

Jeg fikk også mensen så det holdt under ett forsøk, men var gravid til uke 10 alikevel.

Skrevet

Testet du positivt mens du blødde da Lilly 79? Hvilken rugedag testet du på? dette hadde vært rugedag 15 for mei. Testet på mandag på rugedag 13, den var negativ. Begynte å blø den dagen..

Klem til deg.. og takk for svar :)

Skrevet

Er foresten veldig lei meg for at du mistet i uke 10. Det kan ikke ha vært lett. Håper det går bra med deg og at du makter å se fremover.

Du skal i gang igjen snart du og eller?

Skrevet

Nok ett spm til deg Lilly... var du gravid utenfor livmoren den gangen du mistet i uke 10?

Skrevet

Jeg testet positivt rett etter jeg var ferdig med mensen.

Men du burde kanskje ha testet positivt på dag 13, så da tror jeg det er liten sjans. Ikke for å ta fra deg håpet, men for å være realistisk...

Annonse

Skrevet

I januar er det ett år siden jeg mista, men det er ikke lett å glemme nei:-(

Jeg var ikke gravid utenfor livmoren, var på UL 2 ganger å så den lille, i uke 7 og uke 9. Da var alt helt bra, perfekt som legen sa.

Men uka etterpå døde lille i magen, og kom ikke ut av seg selv, så jeg måtte ha utskrapning.

Vet enda ikke hva som skjedde, alt så jo bra ut på UL begge ganger...

Vil forresten ønske deg lyjje til med nytt forsøk, håper du blir gravid fort, fort!:-)

Klem

Skrevet

vi har i dag fått ny tid til innsetting av fryseegg.. så vi har noe å se frem til. Vi har håp. Kommer ikke til å gi oss... Så i uke 48 er det mest sansynlig innsetting av egg igjen. Arbeidsgiveren min blir nok ikke veldig glad for å få nok en sykemelding på to uker av meg da,.... men, jeg får site tenna sammen og fortelle han hva som komme rom noen uker.

Når skal du i gang igjen?

Skrevet

Førsrt av alt vil jeg si, DRIT i arbeidsgiveren din, jeg har fått så nok av sure miner fra de at det halve kunne vært nok! *utblåsning*

Rart de får livet ditt til å handle om seg!

jeg er egentlig i gang med frys, men slimhinna mi har ikke økt på de to UL jeg har vært på, så om den ikke har økt til lørdag, blir det avbrutt.

Håper ikke det blir avbrutt, man får jo litt blod på tann av dette her:-)

Klart dere skal ha håp, uten håp er det ingen vits!

Jeg spurte legen min for ikke lenge siden, er det noe håp for meg egentlig? (Jeg var da mektig sliten og lei)

Han svarte: "Klart det er håp, du hadde ikke fått behandling her ellers. Det hadde vært trist å jobbe med noe vi ikke har hatt tro på, og vi tror på deg!"

-Den kommentaren gjorde dagen min veldig mye bedre:-)

Skrevet

Jeg vet vi kan få det til. Jeg har ett barn sammen med mannen min. Og jeg har ett barn fra ett tidligere samboerforhold. Så jeg er heldig allerede. Jeg har to barn. Men vi vil jo gjerne ha flere barn. Mannen min er jo bare far til ett barn.. men han er stolt over stebarnet sitt også.

Men jeg krysser fingrene både for deg og meg og alle andre her inne.

Håper vireelig at slimhinnen vokser. Avbrutte forsøk er nok ikke så artig nei.

Skrevet

Hei Mirakel. Lurer på noe. Ser at du også har et barn fra tidligere med samme mann - og nå er det stopp. (beklagelig med den SA\en du hadde....). Vi har en sønn på 5 år og jeg ble gravid våren 06, men mistet uke 6 pga tom fostersekk. Ble det funnet noe galt med dere? Hvor mange IVF har dere vært igjennom nå? Lykke til videre...

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Fullt mulig å ha en "vanlig" mens selv om man er gravid. Det er også fullt mulig å være gravid selv om du testet negativt på dag 13 dersom du produserer sent hcg.

Vil ikke gi deg falske forhåpninger, men med de symptomene du har hadde jeg tatt en ny test for å sjekke.

Lykke til!

Klæm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...