Gå til innhold

Mens og likevel gravid?


Tobarnsmammaen

Anbefalte innlegg

Sniker inn et spørsmål til dere i 1.tri selv om jeg strengt tatt (tror) jeg hører hjemme på Bli Gravid. Hadde IKM forrige uke og den kom når den skulle og var forholdsvis normal selvom jeg hadde menssmerter i to dager før og to dager etterpå, hvilket jeg aldri pleier å ha. Nå klarer jeg ikke fri meg fra tanken på at jeg er gravid likevel. Det stikker i magen (begge sider), aldri kjent slik stikking før og brystvortene klør til tider. Litt hetetokter har jeg også. Er det mulig å være gravid selv om jeg fikk mensen? Noen som har opplevd noe liknende? Tror jeg flakser av gårde i morra og kjøper en CB for å være på den sikre siden.

Utrolig takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Kan godt være mulig, ta en test og se..

Jeg kjenner en som hadde ikke anelse at hun var gravid fordi hun hadde mensen.... *Tror det var først i 6-7 mnd at hun fant det ut :)

 

*klem* lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk mulig det ja. En bekjent hadde mensen, eller blødninger, gjennom hele svangerskapet! Jeg hadde en "menslignende" blødning da jeg oppdaget jeg var gravid. Løp og kjøp en test du. Så vet du med sikkerhet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok en "feste-blødning" du har hatt. Når egget fester seg i livmoren, kan man få en blødning. Akkurat som mensen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for kloke svar! Bare et raskt spm. Går det an å få festeblødning to uker etter EL da? Trodde det skjedde 7-9 dager etter unnfangelse.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...