Gå til innhold

Funker Ronja Emilie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har en mening om det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg synes at navnene krasjer litt. Som "salt-sur."

Ronja er tøft og "dyrisk" (tankene går jo til røverdatteren,) mens Emilie er søtt og urbant.

Kan jo hende at du liker motsetningene, men jeg synes det er finest når navnene matcher hverandre assosiasjonsmessig. =)

Skrevet

hmm..liker Ronja jeg, men vil ha dobbeltnavn da jeg synes Ronja blir så nakent.

noen forslag?

Skrevet

Jeg kjenner ei lita Ronja Emilie jeg, på 3 år. Tenker ikke over at navnene kræsjer på henne i hværtfall. Hun er vilter og aktiv, som Ronja, men søt, bedårende og uskyldig som Emilie...

Har ikke så mange andre forslag til deg heller :-)

Lykke til!

Skrevet

Synes navnene kræsjer ja - både i navnenes opprinnelse, samt i hva man forbinder med navnene. Ronja er mørk og vilter, mens Emilie er lys og søt...

Ronja Fredrikke - kjempetøft :-)

Ronja Elida

Ronja Evina

Ronja Olea

Ronja Oline

Skrevet

KRasjer ja! Ronja: ser for meg en tøff og uredd jente og ganske rampete...emilie: ser for meg en søt og snill og lydig jente

Skrevet

Synes det passer, kjenner ei som har det navnet. Ho e 6,5 år. Syntes d var rart i begynneslen, men no er det perfekt=)

Skrevet

Ronja Mathea eller Ronja Olivia. Ronja er fint syns jeg.

Skrevet

Syns bare det er ok at navn kræsjer litt assosiasjonsmessig jeg da. Klinger greit når man sier det. Ronja er kjempefint. Kjenner en Ronja Katrin og mange vil sikkert si at det kræsjer også.

Skrevet

Jeg liker det, jeg. Kjenner ingen Ronjaer, men de Emiliene jeg kjenner er ingen søte og uskyldige. Hun ene spiller til og med i råkkebænn. :D

Syns det er fint at det bryter litt også.

Skrevet

Emilie er jeg lei av. Modigere å kalle henne bare Ronja! Tøffere!

Skrevet

Jeg likte d faktisk, selv om d ikke er min stil. Likte at d ble litt "kræsj", så blir d ikke for sukkersøtt eller for røft. Spesielt og fint!

Skrevet

Synes ikke det var så veldig fint, jeg.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...