Gå til innhold

hva koster brio happy??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den koster ca 7000,- med "alt" Men den kommer på tilbud på Brio butikkene snart til ca 5000,- Vi har kjøpt en duo, og bagen er ganske liten, tror den er mindre enn den gamle brio kombi. Men vi har bare tenkt og bruke den i 4 måneder. Så over til "sportsdelen"

kjempekul vogn, tok liten plass i bilen, så får vi håpe den holder på kvalitet også :-)

Vi kjøpte denne vognen for noen uker siden. Da hadde de salg på Barnas Hus. Den var satt ned 2000 kr, så fikk den for 5000.

Tilbudet var med det nye kompakt-understellet. Har jo hørt en del negativt om dette, så blir spennende å se.... Det har visst blitt gjort noen endringer på dette understellet, så håper det er bedre nå.

Uansett en veldig fin vogn. Bagdelen er passe stor, synes jeg. Synes f.eks. Simo sin bag (duo) blir i største laget. Og mange av bagene til 3-hjulingene synes jeg blir for små.

Denne vogna har jeg hørt både positiv og negativ om så jeg trur du må neste gå etter din egen magefølelse på hva du selv ønsker i ei vogn. Den ble kåret dårligst vogn på TV2 testen men det er mange som ikke er enig. Skriv inn Brio Happy på google så får du lese masse fra andre som har prøvd den. Vi tenkte også å kjøpe den men bestemt oss for ei 3hjuls vogn i stedet... men det var jo bare det jeg ønsket så det treng ikke å være det samme som du ønsker. Gjør det du føler for du og lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...